میسی الیوت، ویلی نلسون، Rage Against the Machine در میان پذیرفته شدگان راک هال 2023

میسی الیوت، ویلی نلسون، شریل کرو، چاکا خان، قطار روح خالق دون کورنلیوس و جورج مایکل فقید همگی وارد تالار مشاهیر راک اند رول شده اند و کیت بوش نیز سرانجام به بالای آن تپه رسید.

موسسه مستقر در کلیولند روز چهارشنبه هنرمندان و گروه هایی را که وارد سالن می شوند به عنوان کلاس سال 2023 اعلام کرد، لیستی که شامل The Spinners، Rage Against the Machine، DJ Kool Herc، Link Wray، Al Kooper و ترانه سرای قدیمی التون جان، Bernie نیز می شود. تاوپین.

“وقتی می توانید از Link Wray که یکی از تأثیرگذاران اولیه بود، به میسی الیوت و کیت بوش و The Spinners and Rage Against the Machine و Willie Nelson بروید، مجموعه کارهای بسیار متنوعی خواهید داشت. چیزی که ما همیشه در تلاش هستیم تا انجام دهیم. جوئل پرسمن، رئیس و مدیر عامل بنیاد تالار مشاهیر راک اند رول، پیش از رونمایی گفت: راک اند رول یک چادر بزرگ است و افراد زیادی به آن تعلق دارند.

الیوت، اولین خواننده رپ زن که وارد تالار مشاهیر آهنگسازان شد، برنده جایزه MTV Video Vanguard و برنده چهار بار جایزه گرمی، اکنون به اولین هنرمند هیپ هاپ زن در سالن راک تبدیل می شود که او را “یک راهگشا واقعی” نامیده است. در ژانر مردانه.”

مردی که گیتار در دست دارد در مقابل میکروفون ایستاده و مشغول اجرای برنامه است.
ویلی نلسون در حال اجرا در سال 2019 دیده می شود. نماد کانتری 90 ساله به تالار مشاهیر راک اند رول معرفی شده است. (ریچارد شاتول/اینویژن از طریق AP)

هنرمندان باید حداقل 25 سال قبل از واجد شرایط بودن برای القاء، اولین ضبط تجاری خود را منتشر کرده باشند. هشت نفر از 14 نامزد برای اولین بار در رای گیری قرار گرفتند، از جمله کرو، الیوت، مایکل و نلسون. این اولین سال واجد شرایط بودن برای الیوت است.

فهرستی با استعداد

بوش سال گذشته یک نامزد بود، اما در آن زمان به برش نهایی نرسید. او امسال به دلیل موج جدیدی از محبوبیت، پس از نمایش، وارد شد چیزهای غریب آهنگ او را به نمایش گذاشت Running Up That Hill (معامله با خدا). سالن از او به دلیل “استفاده از مناظر صوتی سرسبز، تجربیات رادیکال، مضامین ادبی، نمونه برداری و نمایشنامه برای مجذوب کردن مخاطبان و الهام بخشیدن به موسیقیدانان بی شمار” استقبال کرد.

مایکل، ابتدا به عنوان یکی از اعضای Wham! و سپس به عنوان یک هنرمند انفرادی، به دلیل “هموار کردن راه برای نسلی از هنرمندان افتخار LGBTQIA+، از سم اسمیت گرفته تا لیل ناس ایکس تا تروی سیوان”، و نلسون 90 ساله به سادگی به عنوان “یک موسسه آمریکایی” توصیف شد. “

کرو برای آهنگ های کلیدی در دهه 1990 مانند کانن موسیقی شناخته شد تمام کاری که من می خواهم انجام دهم و هر روز یک جاده پر پیچ و خم است، در حالی که Rage Against the Machine “موسیقی اعتراضی گستاخانه ای را برای دنیای مدرن جعل کرد.”

سالن دیجی کول هرک را «پدر موسیقی هیپ هاپ» نامید که «به ایجاد طرح اولیه هیپ هاپ کمک کرد». و چاکا خان به عنوان “یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین صداها در موسیقی” توصیف شد، “یک دیوای عاقلانه اما با احساس هیپ هاپ سول” که راه را برای هنرمندانی مانند مری جی بلیج، اریکا بادو و جانل هموار کرد. مونایی.

اسپینرز در کمتر از 18 ماه با چهار موفقیت شماره 1 R&B، از جمله من در اطراف خواهم بود و ممکن است من عاشق شوم. گفته می شد که Wray، گیتاریست راک، جلوتر از زمان خود بود و بر جف بک، جیمی پیج، اریک کلاپتون، جیمی هندریکس و بروس اسپرینگستین تأثیر گذاشت.

دو مرد در مقابل یک ساختمان متمایز و هرمی شکل گل می کارند.
مناظرها در مقابل صحنه وقف در تالار مشاهیر راک اند رول در کلیولند گل می کارند. 2023 پذیرفته شدگان به سالن روز چهارشنبه معرفی شدند. (آسوشیتدپرس)

تاوپین، که در سال 1992 وارد تالار مشاهیر ترانه سرا شد و یک گلدن گلوب و یک اسکار برای آن دارد. (من می خواهم) دوباره مرا دوست داشته باش از بیوگرافی راکتمن، 29 سال پس از شریک نویسندگی خود، جان، وارد سالن راک شد.

بسیاری از رویاپردازان

کورنلیوس برای ایجاد یک پلتفرم تلویزیونی ملی برای موسیقی و فرهنگ آمریکایی آفریقایی تجلیل شد. او “به یک کارآفرین رویایی تبدیل شد که در را باز کرد – و آن را باز نگه داشت – برای بسیاری دیگر که او را دنبال کنند.”

پرسمن گفت: “آیا یکی از طرفداران ویلی نلسون چیزی در مورد میسی الیوت می داند؟ احتمالا نه و بالعکس.” “اما این فرصتی است برای کسی که یکی از این هنرمندان را دوست دارد تا به آن نگاهی بیندازد و بگوید، “من عاشق میسی الیوت هستم” یا “من عاشق Rage Against the Machine هستم.” اما The Spinners، آنها چه کسانی بودند؟ من آن را بررسی می کنم. اگر این می‌تواند ذهن‌ها و برخی نگرش‌ها را باز کند، پس ما کار خود را انجام داده‌ایم.”

نامزدهای Iron Maiden، Cyndi Lauper، A Tribe Called Quest، The White Stripes، Warren Zevon، Joy Division/New Order و Soundgarden این بار جایگاهی در سالن کسب نکردند. در حالی که زئون فقید از سال 1994 واجد شرایط بود، بیلی جوئل تلاش بیهوده ای را برای ورود او انجام داد.

مراسم معارفه در 3 نوامبر در مرکز بارکلیز در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

نامزدها توسط بیش از 1000 هنرمند، مورخ و متخصص صنعت موسیقی رای داده شدند. طرفداران می توانستند به صورت آنلاین یا حضوری در موزه رای دهند، با پنج هنرمند برتر که توسط مردم انتخاب می شدند، یک “رای طرفداران” را تشکیل می دادند که با سایر برگه های رای حرفه ای تطبیق می شد.