نوجوانان در تیراندازی در جشن تولد آلاباما که منجر به کشته شدن 4 و زخمی شدن 32 نفر شد، متهم شدند

بازرسان روز چهارشنبه اعلام کردند که دو نوجوان در ارتباط با تیراندازی در آلاباما که منجر به کشته شدن چهار نفر در جشن تولد Sweet 16 شد، دستگیر و متهم به قتل شدند.

دادستان منطقه مایک سگرست گفت که این زوج 17 و 16 ساله و هر دو اهل توسکگی، آلا، به عنوان بزرگسالان متهم خواهند شد. او گفت که دادستان ها از قاضی می خواهند که آنها را بدون قرار وثیقه نگه دارد و قبل از جمعه تشکیل جلسه دادرسی لازم است.

سگرست گفت که چهار نفر در شرایط وخیم در بیمارستان هستند و اتهامات بیشتری در پیش خواهد بود.

او گفت: “ما مطمئن خواهیم شد که همه قربانیان عدالت دارند، نه فقط متوفیان.”

سه نفر در یک عکس در فضای باز نشان داده شده اند که دو نفر از آنها در آغوش گرفته اند.
عزاداران روز یکشنبه پس از تیراندازی در استودیوی رقص در دادویل، آلا، در مراسم بیداری در کلیسای اول باپتیست دادویل شرکت کردند. چهار نفر به ضرب گلوله کشته شدند و برخی دیگر هنوز در بیمارستان برای جان خود می جنگند. (مگان وارنر/گتی ایماژ)

خشونت دادویل، یک شهر خواب آلود 3200 نفری را شوکه کرد. علاوه بر چهار جوان جان باختند، 32 تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

سگرست گفت که هیئت منصفه اعظم معمولاً در ماه مارس و سپتامبر در شهرستان تالاپوسا ملاقات می کنند، اما او گفت که اعضای هیئت منصفه بزرگ را برای درخواست کیفرخواست قبل از سپتامبر فرا می خواند.

او گفت: “اگر بتوانیم حقایق را ثابت کنیم، از هیئت منصفه بزرگ خود می خواهیم که دوباره وارد شوند.”

ورزشکاران مشتاق، مجریان کشته شدند

تیراندازی در یک جشن تولد الکسیس داودل که در یک استودیوی رقص در نزدیکی میدان دادگاه شهر برگزار می شد، رخ داد. شاهدان گفته‌اند که چند نفر پس از اینکه مادر داودل جشن را متوقف کرد و از افرادی که اسلحه داشتند خواست که آنجا را ترک کنند، چندین نفر شروع به تیراندازی کردند.

برادر دختر تولد، فیلستاویوس (فیل) داودل، در آغوش خواهرش درگذشت. او و یکی دیگر از قربانیان سال‌های پایانی دبیرستان بودند و خانواده‌ها به جای جشن فارغ‌التحصیلی، برنامه‌ریزی برای تشییع جنازه داشتند. دو جوان دیگر نیز کشته شدند.

گوش کن | جوانانی که در تیراندازی کشته شدند آینده درخشانی داشتند:

همانطور که اتفاق می افتد6:40کشیش می گوید دانش آموزانی که در تیراندازی آلاباما کشته شدند آینده درخشانی در پیش داشتند

چهار جوان در تیراندازی در یک جشن تولد Sweet 16 در شنبه شب در دادویل، چهار جوان کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند. تیم فوتبال دبیرستان دادویل. او شخصاً دو تن از قربانیان را می‌شناخت. او با نیل کوکسال مجری برنامه As It Happens صحبت کرد.

آژانس اجرای قانون آلاباما تنها گفته بود که پوسته های تفنگ های دستی پیدا شده است، و اشاره کرد که هیچ مدرکی مبنی بر استفاده از تفنگ پرقدرت وجود ندارد. بازرسان مکرراً برای دریافت اطلاعات از مردم، از جمله ویدیوها، درخواست کردند.

علاوه بر فیل داودل، یک گیرنده بزرگ که قصد دارد فوتبال کالج بازی کند، کشته شدگان همکار ارشد دادویل، شانکیویا نیکول (ککه) اسمیت، 17 ساله، یک ورزشکار بود که مدیر تیم شد. 2022 مارسیا امانوئل (سیاه) کالینز، فارغ التحصیل دبیرستان اوپلیکا، 19 ساله، خواننده مشتاقی که قصد داشت در پاییز امسال کالج را شروع کند. و کوربین دامونتری هولستون، 23 ساله، فارغ التحصیل دبیرستان دادویل در سال 2018، یکی دیگر از ورزشکاران سابق این مدرسه.

جانت هرد، مادر هولستون به AL.com گفت که هولستون به مهمانی رفته بود تا یکی از اعضای جوان خانواده را که می ترسید مشکل داشته باشد، بررسی کند. بستگان به این خبرگزاری گفتند که تیراندازی بلافاصله پس از ورود هولستون آغاز شد و او بستگان کوچکتر خود را به مکان امنی کشید.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، در سال 2020، آلاباما پنجمین میزان مرگ و میر ناشی از اسلحه در این کشور را داشت.