همسایه ها ادعا می کنند مرد آمریکایی پس از اینکه توپ بسکتبال به داخل حیاط خانه اش رفت، به کودک 6 ساله شلیک کرد

به گفته همسایگان و خانواده این دختر، مردی در کارولینای شمالی پس از اینکه بچه‌ها برای بیرون آوردن توپ بسکتبالی که به حیاط خانه او رفته بود، به یک دختر شش ساله و والدینش شلیک کرد و او را زخمی کرد – یکی دیگر از تیراندازی‌های اخیر آمریکا شرایط به ظاهر پیش پا افتاده

رئیس پلیس شهرستان گاستون، استفان زیل، چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که اداره او و گروه ویژه فراری منطقه ای خدمات مارشال های ایالات متحده در حال جستجوی گسترده برای یافتن یک مرد 24 ساله هستند که پس از تیراندازی های سه شنبه شب در نزدیکی گاستونیا، NC، فرار کرد. شهری با جمعیتی حدود 80000 نفر، در غرب شارلوت.

مظنون در تیراندازی های روز سه شنبه به چهار فقره تلاش برای قتل درجه یک، دو مورد حمله با سلاح مرگبار به قصد قتل با ایجاد جراحت جدی و یک مورد جنایتکار در اختیار داشتن اسلحه تحت تعقیب است.

آدام گاوب، سخنگوی شهرستان در ایمیلی گفت که مظنون روز پنجشنبه آزاد است.

زیل از بیان علت این حمله خودداری کرد و توضیح داد که تحقیقات ادامه دارد. با این حال، همسایه جاناتان رابرتسون گفت که حمله پس از آن اتفاق افتاد که برخی از کودکان محله برای بازیابی توپ بسکتبالی که به داخل حیاط مظنون غلتیده بود، رفتند.

وی گفت مظنون که از زمان نقل مکان به محله چندین بار بر سر کودکان فریاد زده بود، به داخل خانه خود رفت، با اسلحه بیرون آمد و در حالی که والدین دیوانه وار سعی می کردند فرزندان خود را به محل امن برسانند، شروع به تیراندازی کرد.

رابرتسون گفت: «به محض اینکه دیدم او در حال تیراندازی بیرون می‌آید، به همه فریاد زدم که پایین بیایند و داخل شوند.

تماشا | اعتراض مردم پس از تیراندازی به یک نوجوان به دلیل رفتن به خانه اشتباه:

اعتراضات پس از تیراندازی یک نوجوان سیاه پوست پس از رفتن به خانه اشتباه

یک نوجوان سیاه‌پوست 16 ساله در حال بهبودی در خانه در میسوری است که هفته گذشته هنگامی که به خانه اشتباهی رفت تا برادرانش را بردارد مورد اصابت گلوله قرار گرفت. یک مرد سفید پوست 84 ساله با دو اتهام مواجه است.

گلوله گونه دختر : خانواده

کینزلی وایت، 6 ساله، با اصابت گلوله به گونه چپش اصابت کرد و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و مرخص شد.

پدرش جیمی وایت که به کمک او دویده بود از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به گفته کارل هیلدربراند، پدربزرگ و همسایه کینزلی، او روز چهارشنبه با جراحات جدی از جمله آسیب کبدی در بیمارستان بستری شد.

مادر این دختر، اشلی هیلدربراند، از ناحیه آرنج چریده شد.

مقامات می گویند که مظنون به مرد دیگری نیز شلیک کرد اما ناپدید شد.

اشلی هیلدربراند چهارشنبه گفت: «خیلی ترسناک بود. “دخترم واقعاً دیشب به خانه آمد. فقط یک گلوله در گونه اش بود.”

این آخرین مورد از یک رشته تیراندازی اخیر در ایالات متحده است که به دلایل ظاهراً پیش پا افتاده رخ داده است، از جمله زخمی شدن یک دانش آموز ممتاز نوجوان سیاه پوست در میسوری که برای بردن برادران کوچکترش به آدرس اشتباه رفته بود، قتل زنی که در ماشینی که در مسیر اشتباهی در شمال نیویورک قرار گرفت و زخمی شدن دو تشویق کننده تگزاس پس از اینکه یکی از آنها ظاهراً اشتباهاً سوار ماشینی شد که فکر می کرد متعلق به خودش بود.