همه انجه میخواهید درباره طراحی لبخند به روش دیجیتال بدانید

پزشک می تواند جزئیات پرونده را بیان کند، استراتژی های درمانی را معرفی کند و توصیه های مدیریت پرونده را ارائه دهد. دندانپزشک لبخندی زیبا برای شما خلق کند و ایرادات دندان شما را برطرف کند . بنابراین برای داشتن طرح لبخندی جذاب باید با ایمپلنت یا بریج دندان جاهای خالی را پر کنید. توجه داشته باشید که شما در طول این طراحی ها همواره درگیر خواهید بود چرا که این شیوه به شما این اجازه را می دهد که بهترین لبخند ممکن را برای خود طراحی کنید و شما می توانید در این راه نیاز های خود را با تکنسین ها در میان بگذارید.

شواهد و تحقیقات قانع کننده زیادی انجام شده اند که نشان می دهند چرا لبخند شما انقدر قدرتمند است. اما برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید تمام ویژگیهای مراجعه کننده مثل هر یک از اجزای صورت، شکل و ویژگیهای دندانها و لثه و حتی رنگ پوست و مو توسط پزشک در نظر گرفته شود.

DSD می تواند تاثیر بصری یک سخنرانی را با گنجاندن اسلاید از موارد مختلف افزایش طراحی لبخند دیجیتالی دهد. مجموعه شخصی اسلاید ها از موارد درمانهای گذشته نیز می توانند با همکاران به اشتراک گذاشته شوند، و مناسب ترین موارد را می توان به یک نمایش اسلاید برای ارائه سخنرانی از درمان تبدیل کرد. بنابراین، دندانپزشکی که از فناوری طرح لبخند دیجیتالی استفاده می کند تنها یک متخصص دندانپزشکی ساده نیست، بلکه یک “طراح لبخند” است که در چهره هر بیمار به یک تعادل دست خواهد یافت. طبق نظر بیماران به صورت دیجیتالی طراحی می گردد و پس از تایید نهایی اجرایی می شود، به همین خاطر به متخصص زیبایی هم کمک می شود که درک صحیحی از شیوه طراحی لبخند مطابق با نظرات بیماران داشته باشند.

همانطور که از نامش پیداست،اصلاح طرح لبخند در طراحی لبخندی زیبا کاربرد دارد. DSD می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی برای ایجاد انگیزه در بیمار، همچنین ابزار آموزشی برای کمک به توضیح مسائل مربوط به درمان، و یک ابزار ارزیابی با مقایسه قبل و بعد از عکس ها مورد استفاده قرار گیرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد طراحی لبخند دیجیتالی لطفا به بازدید از وب سایت ما.