ورود به مورد خود: شاهزاده ویلیام ، همه گیر و مشخصات بالاتر

سلام ، تماشاگران سلطنتی. این دوز منظم شما از اخبار و تحلیل های سلطنتی است. این را بصورت آنلاین می خوانید؟ برای تحویل این به صندوق ورودی خود در اینجا ثبت نام کنید.


چند سال پیش ، در مورد اینکه آیا یک شاهزاده ویلیام “خجالتی” به اندازه علاقمندی در نقشی که به عنوان شماره 2 در صف تاج و تخت داشت ، ابراز ناراحتی کرد.

در مصاحبه ای هنگام تولد 90 سالگی مادربزرگش ملکه الیزابت در سال 2016 ، ویلیام پاسخ داد که او وظیفه را خیلی جدی می گیرد.

از آن زمان ، اما به ویژه در هنگام شیوع همه گیر ، احساس شده است که همه چیز برای او تغییر می کند.

پنی جونور ، زندگینامه نویس سلطنتی ، نویسنده کتاب “من فکر می کنم ویلیام در چند سال گذشته قد و قواره اش رشد کرده و واقعاً خودش را به دست آورده است.” شاهزاده ویلیام: مردی که پادشاه خواهد شد ، در مصاحبه ای گفت.

“و در حین قفل ، او رهبری بسیار خوبی نشان داد.”

جونور به “پخش به روش خود” اشاره می کند زیرا ویلیام در تلاش های ویدیویی و رسانه های اجتماعی متعددی برای حمایت در مبارزه با COVID-19 شرکت کرد ، همراه با چگونگی “تماس با مردم و اطمینان و راحتی در یک مکان” زمانی که ایمان خود را به سیاستمداران خود از دست می دادیم. “

ویلیام هنگام ملاقات با کارکنان پیراپزشکی سرویس آمبولانس انگلیس در ایستگاه آمبولانس در کینگ لین ، نورفولک ، در 16 ژوئن 2020 ، فاصله فیزیکی را مشاهده می کند. (ویکتوریا جونز / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

جونور از طریق ایمیل گفت: “همه اینها” بسیار ارزشمند بود ، و نمایش مفیدی از این که سلطنت برای چیست. “

در واقع ، عناوینی که علاقه ویلیام به نقش وی را زیر سوال می بردند با عناوینی جایگزین شده اند “چگونه ویلیام ساکن خانواده سلطنتی شد.

برخی از ناظران تغییر در ویلیام را پاسخی به تغییرات پیرامون خود می دانند. او پدر شده است ، و برادر کوچکترش ، هری – که با او بسیار نزدیک بود زیرا آنها در سایه مرگ مادرشان بزرگ شدند – از رده های بالای خانواده سلطنتی عقب نشینی کرده و با همسرش زندگی می کند ، مگان ، در کالیفرنیا.

نویسنده سلطنتی اینگرید سوارد به تلگراف گفت که پدر و مادر شدن ویلیام را ملایم کرده است.

“ویلیام همیشه از این توانایی ارتباط با مردم برخوردار بوده است” سوارد گفت. “او بسیار طبیعی است و به هیچ وجه جعلی نیست. او همیشه این مسئله را داشته است اما من فکر می کنم شاید تحت الشعاع هری قرار گرفته است. اکنون او دیگر در صحنه نیست ، ما یادآوری می کنیم که ویلیام از همان صفحات بیل برخوردار است.”

جونور گفت که او فکر می کند مشکل این بود که این دو شاهزاده روی انگشتان پای خود را پا می کردند.

ویلیام ، چپ ، و همسرش کیت ، دوشس کمبریج ، در 7 اکتبر سال 2020 با ولدیمیر زلنسکی ، رئیس جمهور اوکراین ، و همسرش ، اولنا ، در کاخ باکینگهام در مرکز لندن گفتگو می کنند. (جاناتان بردی / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

وی گفت: “هری در مرتبه نوک زدن دوم بود و احتمالاً در بعضی مواقع دشوار بود و ویلیام نیز در بعضی مواقع از توجه رسانه ها که هری و مگان جلب می کردند ناامید می شد.

“رفتن هری و مگان به ناچار کار بیشتری را به همراه داشته است [William and his wife, Kate] اما آبها دیگر گل آلود نیستند. “

از جهاتی ، ورود ویلیام به زندگی شخصی خود طی چند سال گذشته یک تحول مداوم بوده است. آ سفر انفرادی به خاورمیانه در سال 2018، همراه با سفر سال گذشته کیت به پاکستان ، باعث از بین رفتن اعتبار بین المللی وی شد. و او اکنون تلاش خود را معطوف کرده است مسائل زیست محیطی، پا جای پای پدرش ، پرنس چارلز گذاشت.

ویلیام هنگام بازدید از شهر قدیمی اورشلیم در 28 ژوئن 2018 با کودکان فلسطینی صحبت می کند. (مناهم کاهانا / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

هنوز هم ، با ظهور این خبر ، س questionsالات بازگشتند ویلیام در بهار COVID-19 داشت، تقریباً در همان زمان چارلز به همه اطلاع داد که به این بیماری مبتلا شده است – و پس از آن بهبود یافته است. برخی از ناظران تعجب کردند که چرا بیماری ویلیام در آن زمان برای مردم آشکار نشده است؟

جونور گفت: “علنی نشدن خبر قطعاً مقدمه ای بود ، اما من فكر می كنم این ویژگی با آنچه در مورد ویلیام می دانیم شخصیت دارد.

ویلیام به منظور آغاز پروژه عکاسی جامعه Hold Still در سراسر کشور در 20 اکتبر سال 2020 از بیمارستان St. Bartholomew در لندن بازدید می کند. (مت دانهام / آسوشیتدپرس)

“او به شدت خصوصی است و به شدت احساس می کند باید بین جنبه های عمومی و خصوصی زندگی او حد و مرزهایی وجود داشته باشد – كه والدینش هرگز نتوانسته اند به آن دست یابند. هنوز حتی در صف بعدی نیست ، من فکر می کنم که منطقی است. “

در جستجوی پیوندهایی به تجارت برده است

کاخ کنزینگتون در مرکز لندن. (Oli Scarff / گتی ایماژ)

متصدی جدیدی که توسط سازمانی که املاک تاریخی سلطنتی از جمله کاخ کنزینگتون و کاخ همپتون دادگاه را استخدام می کند استخدام شده است ، ارتباط آنها با تجارت برده را بررسی خواهد کرد.

کاخ های سلطنتی تاریخی به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند ، اما سخنگوی آنها بود به روزنامه گاردین گفت: “ما نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که صدها سال استعمار و امپراتوری ، بردگی و استثمار بخشی از داستان ملی ما بود.

“به عنوان صندلی های قدرت ، کاخ های مورد مراقبت ما به آن تاریخ متصل هستند. ما انتظار داریم که تحقیقات عمیق تر به این موضوع بپردازند.”

لوسی وورسلی ، سرپرست مسئول کاخ های سلطنتی تاریخی ، به روزنامه تایمز گفت که هرگونه املاک مورد استفاده استوارتز “دارای عنصری از پول ناشی از برده داری” خواهد بود.

دوره استوارت از 1603 تا 1714 به طول انجامید. در آن زمان ، پادشاهان شامل ویلیام سوم بودند که به طور مشترک با همسرش ، مری سلطنت می کرد. آنها تغییر شکل دادند کاخ ناتینگهام سابق به کاخ کنزینگتون، جایی که اکنون شاهزاده ویلیام ، کیت و سه فرزندشان در لندن زندگی می کنند.

همچنین در دوره استوارت ، شرکت سلطنتی آفریقا تجارت انحصاری سودآوری داشت که شامل بردگان بود و آنها را به قاره آمریکا می فرستاد. پادشاه جیمز دوم ، هنگامی که دوک یورک بود ، شرکت اصلی را اداره می کرد. ویلیام سوم پس از تاجر برده ، مالک بخشی از شرکت بود ادوارد کلستون با به سلطنت رسیدن در سال 1689 سهام آن را به او منتقل كرد.

معترضین در واکنش به کشته شدن جورج فلوید توسط مأموران پلیس در مینیاپولیس که منجر به اعتراض در بسیاری از کشورها شد ، در طی تجمع Black Lives Matter ماده در کالج گرین در بریستول ، انگلیس ، مجسمه تاجر برده ادوارد کلستون را پایین کشیدند. و در سراسر ایالات متحده (بن بیرچال / پنسیلوانیا / آسوشیتدپرس)

این مشارکت امروز لزوماً به طور گسترده ای شناخته نشده است.

پائولینا کیوز ، استاد انگلیسی در دانشگاه آکسفورد گفت: “وقتی به کل موضوع تجارت برده و ارتباط با سلطنت فکر می کنید ، اگر آنلاین شوید ، کتابی پیدا نخواهید کرد که به طور خاص در این مورد باشد.” که دوره استوارت را آموزش می دهد. “هیچ كتابی به نام نیست سلطنت انگلیس و تجارت برده ها یا استوارتز و تجارت برده

کیوز در انگلیس نیاز به “انتشار وسیع برخی از حقایق را که ممکن است راحت نباشد اما باید در دام عمومی باشد” می داند.

کیوز اظهارنظر نمی کند که دانشمندان انگلیسی در این سالها تجارت برده را تحقیق نکرده اند. “فقط کار آنها ترجمه نشده است [a] نوعی مطالعه فرهنگ از مفاهیم ، [the] مفاهیم مفهومی و ایدئولوژیک گسترده تری از تجارت برده در طول اعصار.

و این ، به گفته وی ، “لازم است که به روشی حساس و متفکرانه به عموم مردم ابلاغ شود.”

از بسیاری جهات ، او گفت ، “بسیار خوب است که کاخ های سلطنتی تاریخی اکنون یک متولی برای تاریخ فراگیر دارند. فقط شرم آور است که خیلی کمی دیر است.”

از دید وی ، بهترین نتیجه ممکن از تلاش کاخ های سلطنتی تاریخی اگر “آنها به تنهایی تلاش نکنند.”

وی گفت: “من فکر می کنم که کاملاً ضروری است که کاخ های سلطنتی تاریخی در کنار گالری ها ، اعتماد ملی ، بایگانی های ملی ، موزه ها از همه نوع کار کنند.”

“[There] باید یک شبکه مناسب باشد که به طور خاص به نقش تجارت برده در تاریخ بپردازد ، [the] فرهنگ این کشور ، تأثیر آن بر هنر و معماری ، در همه چیز ، و چرخ را دوباره اختراع نمی کند. “

به یاد افتادگان

ملکه الیزابت روز یکشنبه در مراسم یادبود یکشنبه در سنوتاف وایت هال در مرکز لندن شرکت می کند. در این سال ، این سرویس به دلیل همه گیری COVID-19 به روی عموم مردم بسته شد. (کریس جکسون / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

مانند تقریباً همه موارد دیگر ، همه گیری همه گیر باعث تغییر شیوه های تکریم کسانی است که در جنگ افتاده اند.

اعضای خانواده سلطنتی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت یادبود اصلاح شده در لندن شرکت کردند. اما حتی بدون تأثیر همه گیری ، احتمالاً دو غایب قابل توجه سلطنتی وجود داشته است.

این غیبت ها با توجه به اینکه شامل دو عضو خانواده سلطنتی می شود که خدمات برجسته ای در نیروهای مسلح داشته اند ، تا حدودی کنایه دارند.

شاهزاده هری ، در ایالات متحده زندگی می کند و به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی قدم عقب می گذارد ، آنجا نبود. او یک دهه را در ارتش گذراند و دو تور در افغانستان انجام داد. در پادکست روز یکشنبه ، بی بی سی گزارش داد که وی گفت: “این که بتوانم لباس فرم مرا بپوشم ، بتوانم در خدمت کشور خود باشم ، این از بزرگترین افتخارات زندگی است.”

پرنس آندرو نیز روز یکشنبه غایب بود ، زیرا در پی دوستی که با مجرم جنسی متهم جفری اپستین داشت ، از وظایف سلطنتی عقب نشینی کرد.

رویالز در اوایل هفته به یادبودهای دیگری پرداخت ، از جمله ملکه الیزابت ، که روز چهارشنبه به مناسبت صدمین سالگرد دفن سرباز گمنام سفری کم اهمیت به ابی وست مینستر در مرکز لندن انجام داد.

کامیلا ، دوشس کورن وال ، در تاریخ 92 امین یادبود در ابی وست مینستر در 4 نوامبر سال 2020 در لندن ، انگلیس شرکت می کند. (گتی ایماژ)

کامیلا ، دوشس کورن وال نیز روز چهارشنبه برای مراسم یادبودی که شاهزاده هری طی چند سال گذشته در آن شرکت کرده بود ، در ابی وست مینستر بود.

سلطنتی در کانادا

پرنس چارلز و کامیلا در تاریخ 3 نوامبر 2009 از کوپیدس کاو ، نزدیک شهر تاریخی Brigus ، NL دیدن می کنند. (استیو پارسونز / گتی ایماژ)

شاهزاده چارلز و کامیلا در اوایل نوامبر 2009 اولین سفر خود را به عنوان یک زن و شوهر به کانادا انجام دادند.

این سفر 11 روزه ، که آنها را از ساحل به ساحل دیگر می برد ، از 2 نوامبر در سنت جان آغاز شد و شامل توقف در کبک ، انتاریو و بریتیش کلمبیا بود.

در حالی که در بعضی جاها استقبال گرم صورت می گرفت ، اما در مکان های دیگر جمعیت کم بود و لحظات اضطرابی در مونترال وجود داشت که پلیس ضد شورش مجبور شد حدود 200 ضد سلطنت طلب را قبل از بازدید چارلز و کامیلا از یک اسلحه خانه عقب براند.

تماشا کنید | شاهزاده چارلز و کامیلا به کانادایی ها سلام می کنند:

در سفر 2009 به کانادا ، شاهزاده چارلز و دوشس کورنوال تلاش کردند تا با کانادایی ها ارتباط برقرار کنند. 3:13

در ونکوور ، انتظار برای بازی های المپیک زمستانی 2010 بسیار زیاد بود ، این زوج در دهکده ورزشکاران گشت و گذار می کردند ، با ملسوها دیدار می کردند و جفت های خود را از دستکش های قرمز مورد جستجو می گرفتند.

رویال قابل نقل است

“من از آن دسته افرادی هستم که از دور ریختن هر چیزی متنفر هستند. از این رو ، ترجیح می دهم چنین کاری داشته باشم [clothes] حفظ ، حتی در صورت لزوم وصله ، نسبت به رها کردن آنها. ”

– شاهزاده چارلز در مورد رویکرد خود به کمد لباس و تعهد خود به مد پایدار صحبت می کند مصاحبه با ادوارد انینفول، سردبیر وگ انگلیسی.

رویال می خواند

  1. شاهزاده هری از مردم می خواهد که در مبارزه با نژادپرستی نقش فعالی داشته باشند و می گوید تعصبات ناخودآگاه “هیچ ایده ای نداشت” وجود داشت وقتی او بزرگ می شد او با گشودن چشم هایش به مگان اعتبار می دهد. [USA Today]

  2. قاضی درخواستی از مگان برای نه ماه به تعویق افتادن دادگاه در تهاجم او به دادخواست حفظ حریم خصوصی علیه ناشر یک روزنامه انگلیسی که بخشی از نامه خصوصی او را برای پدرش نوشت ، منتشر کرد. [CBC]

  3. یک کشف وحشتناک در سوابق تاریخی تودور نشان می دهد حساب هنری شاه هشتم چقدر بود در برنامه اعدام همسر دوم خود ، آن بولین. [The Guardian]

  4. همانطور که انگلیس به سمت قفل دوم حرکت می کند ، ملکه الیزابت و پرنس فیلیپ در قلعه ویندزور دوباره متحد شده اند. [Daily Mail]

  5. اطمینان از اینکه تمام ساعتهای قلعه ویندزور و املاک اطراف آن به یک ساعت تنظیم شده اند برای تغییر زمان اخیر کار چندان مهمی نبود. محافظه کار قلعه نگاری قلعه انتظار داشت هزینه های زیادی را صرف کند 16 ساعت تغییر 400 ساعت ، به همراه ساعت در هفت برج. [BBC]


برای درج خبرنامه The Royal Fascinator در جمعه هر هفته ، در اینجا ثبت نام کنید.

من همیشه از شنیدن صحبت های شما خوشحالم ایده ها ، نظرات ، بازخورد و یادداشت های خود را به نشانی [email protected] ارسال کنید. با خبرنامه مشکلی دارید؟ لطفاً درمورد هرگونه غلط نوشتاری ، خطا یا اشکال در این مورد به من اطلاع دهید.