پرنسس آن می گوید سلطنت در دستان ثابت پادشاه چارلز است

پرنسس آن می‌گوید که نباید غافلگیرکننده باشد زیرا برادرش، شاه چارلز، آماده می‌شود تا موقعیت خود را به‌عنوان پادشاه با تاج‌گذاری خود در 6 مه رسمی کند – نقشی که او در بخش زیادی از زندگی‌اش به‌عنوان طولانی‌ترین وارث ظاهری در تلاش برای رسیدن به آن است. تاریخ بریتانیا

پرنسس آن در طول مصاحبه ای در کاخ سنت جیمز به آدرین آرسنال، خبرنگار ارشد سی بی سی نیوز گفت: “خب، شما می دانید چه چیزی به دست می آورید زیرا او مدتی تمرین کرده است و من فکر نمی کنم تغییر کند.” در لندن. می دانید، او به سطح خدمات خود متعهد است و این درست خواهد ماند.»

تنها دختر ملکه فقید الیزابت و شاهزاده فیلیپ برای مصاحبه شرکت کرد. ملی، برای صحبت در مورد تاجگذاری برادر 74 ساله اش، آینده سلطنت با توجه به کاهش حمایت اخیر و بازدیدهای آتی از کانادا.

تاج‌گذاری نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری رسمی پادشاه چارلز با قدرت سلطنتی است. آن 72 ساله گفت: برای بقیه اعضای خانواده سلطنتی، این تغییر تعیین کننده نحوه حمایت از پادشاه خواهد بود.

“مادر من برای مدت طولانی ملکه بود. و اگرچه شما به نوعی می دانید که ممکن است این اتفاق بیفتد، شما واقعاً زیاد به آن فکر نمی کنید – مهمتر از همه زیرا سلطنت در مورد تداوم است.”

تماشا | پرنسس آن در مورد واکنش مردم به مرگ مادر صحبت می کند:

پرنسس آن در مورد مرگ مادرش ملکه الیزابت منعکس می کند

پرنسس آن به خبرنگار ارشد CBC، آدرین آرسنال، با اشاره به حضور «تأثیرگذار» در اسکاتلند بلافاصله پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت، گفت: «این سایت بسیار تأثیرگذاری بود».

شاهزاده خانم رویال گفت: در طول سال های سلطنت ملکه، از سال 1952 تا مرگ او در سپتامبر 2022، دستوری وجود داشت، زیرا او در طول سال ها “تغییر زیادی نکرد” و یک ریتم قابل پیش بینی برای فعالیت ها پدیدار شد.

سرفصل های اخیر در بریتانیا تحت تأثیر گمانه زنی ها در مورد تغییراتی است که پادشاه جدید معرفی خواهد کرد. صحبت هایی وجود دارد که او خواهد کرد کاهش تعداد افراد سلطنتی شاغل، کاهش کارکنان سلطنتی و به قهرمانی ادامه دهید، حتی به عنوان پادشاه.

پرنسس آن گفت که خانواده به عنوان حامی به این نقش ادامه خواهند داد.

“برای بقیه ما بیشتر این سوال مطرح است، خوب، ما باید راه حمایت خود را تغییر دهیم. و این همان کاری است که باید انجام دهیم.”

در روز تاجگذاری، پرنسس آن سوار بر اسب پشت پادشاه تازه تاجگذاری شده و همسرش، ملکه کامیلا، سفر خواهد کرد. چوب طلا در انتظارنقشی که در رسانه های بین المللی از آن به عنوان معتبر یاد شده است.

“بنابراین گفتم بله، مهمتر از همه مشکل لباس پوشیدن من را حل می کند.”

این نقش در حال حاضر عمدتاً یک نقش تشریفاتی است، اما در دوران گذشته، چوب طلایی در انتظار یک محافظ بود که وظیفه حفاظت از حاکمیت را بر عهده داشت – «افسر حفاظت نزدیک» اصلی، آن گفت.

نظرسنجی ها نشان می دهد که حمایت ها کاهش یافته است

نظرسنجی ها نشان می دهد که علاقه به تماشای مراسم تاج گذاری کم است. یک نظرسنجی 13 آوریل پیشنهاد کرد که 48 درصد از بریتانیایی ها به احتمال زیاد تماشا نمی کنند یا اصلاً نمی توانند تماشا کنند. در کانادا از هر پنج یک نفر در نظرسنجی شرکت کردند توسط موسسه Angus Reid گفت ممکن است برای بخشی از مراسم هماهنگ کنند.

فراتر از تاج گذاری، سؤالاتی در مورد اینکه آینده سلطنت چگونه به نظر می رسد باقی می ماند. حمایت از این موسسه به طور کلی در هر دو کاهش یافته است کانادا و انگلستان طبق نظرسنجی های اخیر از زمان مرگ ملکه.

تماشا | پرنسس آن در مورد نقش سلطنت بحث می کند:

پرنسس آن می گوید که سلطنت در کنار قانون اساسی “درجه ای از ثبات بلندمدت” را فراهم می کند

در میان نظرسنجی‌های اخیر که حاکی از کاهش حمایت از این نهاد است، پرنسس آن با خبرنگار ارشد CBC، آدرین آرسنال، درباره نقش فعلی سلطنت بحث می‌کند.

پرنسس آن اذعان کرد که گفتگوها در مورد ارتباط در همه جا انجام می شود.

او گفت: “این مکالمه ای نیست که من لزوماً انجام دهم. من فکر می کنم کاملاً درست است که لحظه ای است که شما نیاز به آن بحث دارید.” و افزود که سلطنت درجه ای از ثبات می دهد که “به دست آوردن آن برای هر کسی بسیار دشوار است.” روش دیگر.”

آنه گفت که خانواده پادشاه خود را حامی پادشاه و نشان دادن خوبی ها در جوامعی می دانند که در آن کار می کنند.

“من ترجیح می دهم گاهی اوقات کاری که می توانیم انجام دهیم این باشد که بر خوبی ها تأکید کنیم و این واقعیت که افراد زیادی در آنجا هستند که واقعاً نحوه رفتار آنها با یکدیگر را می دانند مهم است و سلطنت عنصری را فراهم می کند. تمرکز بر آن سطح از خدمات است و آن را در دراز مدت تشویق می کند.”

“این یک چیز کوتاه مدت نیست. شما برای بلند مدت آنجا هستید.”

تحقیق در مورد برده داری

برخی از سؤالات مربوط به ارتباط با گفتگوهایی در مورد تاریخ سلطنت، استعمار و ارتباط با برده داری برانگیخته شده است. بعد از موضوع خبرساز شد در بریتانیا، شاه چارلز اعلام کرد که از تحقیقات در مورد پیوندهای ولیعهد با برده داری حمایت خواهد کرد.

پرنسس آن یک کلاه سبز روشن و یک ژاکت سبز به سر دارد.  می توانید انبوهی از عکاسان را پشت سر او ببینید.
پرنسس آن بریتانیا پس از شرکت در مراسم روز مشترک المنافع در لندن در 13 مارس ابی وست مینستر را ترک می کند. (AP)

کاخ باکینگهام در 6 آوریل بیانیه ای منتشر کرد و گفت که خانوار سلطنتی از طریق دسترسی به مجموعه سلطنتی و آرشیو سلطنتی از تحقیقات حمایت می کند.

این چند ماه پس از سخنرانی شاهزاده چارلز در رواندا در نشست سران دولت مشترک المنافع در ژوئن 2022 رخ داد.

من نمی توانم عمق غم و اندوه شخصی خود را در رنج بسیاری از افراد توصیف کنم، زیرا به درک خود از تأثیر پایدار برده داری ادامه می دهم.

هنگامی که از آن در مورد این تصمیم پرسیده شد، آنه تمایلی به بحث در مورد منظور برادرش از این حمایت نداشت.

او گفت: “این واقعاً موضوع گفتگو نیست که من حتی آن را پایین بیاورم. من دیدگاهی تاریخی دارم که کمی متفاوت است، شاید واقعی تر.”

«دیدگاه تاریخی [is] فقط خیلی بیشتر به عقب برمی گردد. و زمینه های مدرن بسیار متفاوت است. بردگی از بین نرفته است.”

پرنسس آن روی صندلی راحتی می نشیند، موهایش را عقب کشیده، کت و شلوار قهوه ای با سنجاق به تن دارد.
پرنسس آن با خبرنگار ارشد CBC، آدرین آرسنال، در مورد آینده سلطنت، نقش او در تاجگذاری و اولین سفر پس از کووید به کانادا صحبت کرد. (جارد توماس / سی بی سی)

سلطنت کمرنگ شده

سال‌های اخیر برای خانواده سلطنتی پرآشوب بوده است – شاهزاده هری و همسرش، مگان، دوک و دوشس ساسکس، به عنوان اعضای ارشد کناره‌گیری کردند و شاهزاده اندرو، پسر ملکه، حمایت‌ها و وابستگی‌های نظامی خود را پس از اتهامات جنسی از دست داد. یک دختر نوجوان را مورد آزار قرار داد یک دعوا خارج از دادگاه حل و فصل شد.

همراه با مرگ ملکه و شاهزاده فیلیپ، این بدان معناست که تعداد اعضای خانواده سلطنتی کمتر است.

ماه‌ها شایعات در مورد اینکه شاه چارلز چگونه این موسسه را تغییر می‌دهد، از جمله تعداد کمتری از خانواده‌های سلطنتی شاغل، که از آن به عنوان یک سلطنت “کاهش یافته” یاد می‌شود، به گوش می‌رسد.

پرنسس آن را به دلیل تعداد نامزدی‌هایی که در یک سال انجام می‌دهد، اغلب «سخت‌کوش‌ترین خانواده سلطنتی» نامیده می‌شود. در سال 2022، او با 214 نفر در صدر فهرست قرار گرفت، در مقایسه با 181 پادشاه چارلز. به نظر نمی رسد او از این ایده حمایت کند.

او گفت: “خب، من فکر می کنم “لاغر شده” در روزی گفته شد که چند نفر دیگر در اطراف بودند.”

من می گویم از جایی که ایستاده ام ایده خوبی به نظر نمی رسد. من کاملاً مطمئن نیستم که چه کاری می توانیم انجام دهیم.

سفر آینده به کانادا

پرنسس آن بیش از 20 بار از کانادا برای بازدیدهای رسمی، بازدیدهای کاری خصوصی و توقف بازدید کرده است. او در ماه مه برای اولین سفر پس از همه گیری خود به کانادا به مناسبت 175مین سالگرد هشتمین هوسر کانادایی، یک واحد ذخیره اولیه مستقر در نیوبرانزویک، بازخواهد گشت.

این حمایتی است که او در سال 1972 با عنوان سرهنگ کل آغاز کرد.

او گفت که به دلیل تاریخ غنی هنگ ها، حضور برای سالگرد تاریخی مهم است. اما در این سفر زمانی برای تفریح ​​نخواهد بود.

او گفت: “من نوه هایی دارم که در تعطیلات به نیوبرانزویک می روند. آنها سواحل را می شناسند زیرا سواحل واقعاً خوبی هستند.”

“این واقعاً خوب خواهد بود. اما نه، این زمان از سال خیلی سخت است، واقعا.”

مصاحبه کامل با پرنسس آن پخش خواهد شد ملی دوشنبه ساعت 10 شب شرقی در تلویزیون CBC، 9 شب شرقی در شبکه خبری و CBC Gem.