پلیس حلقه سو abuse استفاده از کودکان در مرکز استرالیا را افشا می کند

پلیس روز چهارشنبه اعلام کرد ، یک نکته از مقامات ایالات متحده یک حلقه عمده سو abuse استفاده جنسی کودکان در استرالیا را نشان می دهد که با کانادا ، ایالات متحده ، آسیا ، اروپا و نیوزیلند ارتباط دارد.

یک کارگر مراقبت از کودک و یک مربی فوتبال کودکان در میان 16 مردی بودند که در ماه های اخیر در ایالت های استرالیای نیو ساوت ولز ، کوئینزلند و استرالیای غربی به اتهام 828 اتهام سوusing استفاده جنسی از کودکان ، تولید و توزیع مواد و حیوانات آزاری کودک آزاری دستگیر شدند ، فدرال استرالیا دستیار کمیسر پلیس جاستین گوف گفت.

محققان 46 قربانی را در استرالیا 16 ماهه تا 15 ساله شناسایی کردند.

گاف گفت: “هیچ كودكی نباید مورد سو abuse استفاده و خشونت افرادی كه به آنها اعتماد دارند اعم از اعضای خانواده ، مراقبت از كودك یا مربی فوتبال باشد.” “متأسفانه و دلخراش ، این در مورد قربانیان” مورد سو ab استفاده در استرالیا بوده است.

گاف گفت ، پلیس 18 “موضوع” را به ایالات متحده ارجاع داد ، جایی كه سه مرد به جرایم متعدد مربوط به مواد سو abuse استفاده از كودكان دستگیر شده اند.

128 موضوع دیگر برای تحقیق به مقامات کانادا ، آسیا ، اروپا و نیوزیلند ارجاع شد. پلیس توضیح بیشتری در مورد این ادعاها نداده است.

نکته ای از مقامات آمریکایی

گاف گفت ، مرکز ملی کودکان مفقود و استثمار شده ایالات متحده ، یک سازمان غیر انتفاعی با بودجه دولتی ، در فوریه اولین خبر خود را در اختیار پلیس استرالیا قرار داد مبنی بر اینکه مردی در نیو ساوت ولز در حال بارگذاری مواد سو abuse استفاده از کودکان است.

پلیس مردی 30 ساله را در ویونگ ، شهری در شمال سیدنی دستگیر کرد و با جستجوی رایانه وی ، تالارهای گفتگو در شبکه های اجتماعی که وی در آن شرکت داشت ، مشخص شد.

گاف گفت ، این حلقه از “اینترنت معمولی” و همچنین وب تاریک برای به اشتراک گذاشتن مواد استفاده می کرد.

گاف گفت: “این یک تحقیق بسیار بسیار وسیعی است که ما کشف کرده ایم.”

آدام پاركز ، وابسته تحقيقات امنيت داخلي آمريكا در استراليا ، از اظهارنظر درباره سه بازداشت در آمريكا خودداري كرد ، زيرا در حال انجام تعقيب بود. وی گفت که تحقیقات زیادی در ایالات متحده انجام شده است.

پاركس نگفت كه نكته اوليه مركز ملي كودكان مفقود و استثمار شده آمريكا از كجاست ، اما او گفت كه چنين نكاتي معمولاً از طرف شركت هاي رسانه هاي اجتماعي آمريكا ارائه مي شود كه گزارش مي دهند مواد سو ab استفاده كننده را در سكوهاي خود دارند.

وی حلقه پدوفیل را شبکه ای جهانی “ریشه در استرالیا” توصیف کرد.