چرا جمهوری خواهان دیگر نمی توانند روی 16 رای انتخاباتی گرجستان حساب کنند

شنبه شب در خیابان های میانه شهر آتلانتا ، بسیاری از جمعیت جوان و متنوع که پیروزی جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور جشن می گرفتند ، می توانستند به درستی مقداری تغییر سیاسی در این ایالت را به خود اختصاص دهند.

جوانان ، به ویژه رأی جوانان سیاهپوست ، همراه با تغییر در آمارهای جمعیتی و فشار ثبت نام رای دهندگان به این معنی است که جورجیا ، کشوری به اصطلاح کمربند کتاب مقدس با 16 رأی انتخاباتی ، دیگر یک پیروزی قابل اعتماد برای نامزدهای ریاست جمهوری جمهوریخواه نیست.

هلن باتلر ، مدیر اجرایی ائتلاف برنامه های مردمی جورجیا ، یک سازمان بسیج رأی دهندگان ، گفت: جمعیتی این ایالت برای مدتی تغییر کرده بود. وی گفت ، “” هیچ کس انتظار نداشت “که تغییرات به سرعت رای دولت را تحت تأثیر قرار دهد.

باتلر گفت: “بسیاری از مردم به آن توجه زیادی نمی کردند.”

از صبح روز یکشنبه ، نتایج رسمی در جورجیا مشخص نشده است ، اما بایدن کمی از دونالد ترامپ جلوتر است.

آخرین باری که یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات مدعی پیروزی در این ایالت بود ، در سال 1992 بود ، زمانی که بیل کلینتون با 13000 رای پیروز شد.

شنبه شب در خیابان های میانه شهر آتلانتا ، بسیاری از جمعیت متنوع که پیروزی جو بایدن را جشن می گرفتند ، می توانستند به دلیل اعتبار سیاسی که در این ایالت اتفاق می افتد ، اعتبار زیادی کسب کنند. (براین اندرسون / آسوشیتدپرس)

با این حال ، از زمان نامزدی باراک اوباما برای ریاست جمهوری ، نامزدهای جمهوری خواه ریاست جمهوری تنها یک رقم ایالتی را از آن خود کرده اند – پنج درصد برای جان مک کین ، هفت درصد برای میت رامنی و پنج درصد برای دونالد ترامپ در سال 2016.

حداقل بخشی از کاهش حمایت از نامزدهای ریاست جمهوری جمهوریخواه را می توان به مترو آتلانتا نسبت داد – نقطه آبی بزرگ با حدود شش میلیون نفر جمعیت در یک کشور قرمز بیش از 10 میلیون نفر.

اعداد در آتلانتا طاقت فرسا هستند

ژاکلین بتاداپور ، رئیس کمیته دموکراتیک شهرستان کاب گفت: “هنگامی که به خارج از مناطق شهری می روید ، در واقع شاهد حمایت از ترامپ هستید.”

“فقط این است که اعداد در آتلانتا آنقدر طاقت فرسا هستند که شروع به معادله کردن به نفع ما می کنند.”

شهرستان کاب ، حومه آتلانتا و بخشی از آن نقطه آبی همراه با شهرستانهای هنری و گوینت ، سالها به شدت جمهوریخواه بود اما در واقع در سال 2016 با نامزد شدن هیلاری کلینتون برای ریاست جمهوری به رنگ آبی در آمد.

“من فکر می کنم این یک نوع تاریخ جالب بود ، زیرا نه تنها چنین بود [Cobb County]، قرمز و قرمز رأی ، این خانه خانه بود [former House Speaker] بوتاداپور گفت: نیوت گینگریچ.

وی گفت ، با این حال ، رای دهندگان جوانتر و متنوع تری – افراد خارج از ایالت – در حال شغل هستند.

وی گفت: “آنچه اتفاق می افتد این است که شهرستان در حال شهرنشینی تر شدن است و اگر تمایل داشته باشید به یک منطقه آتلانتا تبدیل می شود.”.

رودریک پوگ ، یکی از ساکنان شهرستان گوینت ، می گوید که جامعه او بیشتر سفیدپوست بوده است. 15 سال پیش ، اما از آن زمان بسیار متنوع تر شده است. (مارک گولوم / CBC)

رودریک پوگ ، یکی از ساکنان همسایه شهرستان گوینت ، گفت وقتی حدود 15 سال پیش به محله خود نقل مکان کرد ، آنجا بیشتر سفید بود. حالا ، این یک ترکیب واقعی است.

وی گفت: “گرجستان بسیار تغییر کرده است.” “مردم از مناطق دیگر برای کار می آیند. بنابراین گرجستان رشد کرده است و در روند رشد آن ، شما از تنوع برخوردار هستید ، اکنون تعداد زیادی دموکرات در اینجا دارید.”

واشنگتن پست خاطرنشان کرد ، تقریبا نیمی از آرا این ایالت از منطقه مترو آتلانتا به دست آمده است. این منطقه سالانه پذیرای دهها هزار نفر از ساکنان جدید است ، از جمله افراد از سایر ایالت ها و مهاجران ، که در چرخش این کشور به سمت دموکرات ها نقش داشته اند.

تماشا کنید | حاشیه های شدید بین ترامپ و بایدن در جورجیا به معنای آن است که این ایالت به سمت بازشماری مجدد پیش رود:

جو بایدن روز جمعه با اختلاف ناچیز نسبت به دونالد ترامپ در جورجیا به پایان رسید و این ایالت از قبل به سمت بازشماری آرا پیش رفته است. 2:28

اگرچه ممکن است ساکنان جدید ، بخت سیاسی بایدن را در این ایالت افزایش داده باشند ، اما همچنین ، رأی جوانان نیز داده شده است. براساس مرکز اطلاعات و تحقیقات دانشگاه توفت در زمینه یادگیری و تعامل مدنی (CIRCLE) ، 21 درصد آرا Georgia جورجیا توسط رأی دهندگان 18 تا 29 ساله داده شد ، و این باعث می شود جوانان گروه سنی بیشترین حمایت را از بایدن داشته باشند.

CIRCLE گفت ، رأی دهندگان جوان سیاه پوست در این ایالت بایدن را بیش از ترامپ با حاشیه 90 تا هشت درصد انتخاب کردند در حالی که رأی دهندگان سفیدپوست جوان در جورجیا از ترامپ بیش از بایدن 62 تا 34 درصد حمایت کردند.

جوانان گرجستان را به صخره ساز تبدیل می کنند

اگر رأی دهندگان جوان به تعداد کمتری می آمدند ، از امتیاز و شانس بایدن برای پیروزی در این ایالت کاسته می شد.

CIRCLE گفت ، به نظر می رسد رأی دهندگان جوان در جورجیا ، به ویژه جوانان رنگین پوست “در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این حالت قرمز یکپارچه را به حالت چرخش کلیف تبدیل کرده اند.”

یونا لانگ شامپ ، دانشجوی دانشگاه گفت که پس از پیروزی ترامپ در سال 2016 انگیزه وی برای رای دادن است. (مارک گولوم / CBC)

یونا لانگ شامپ ، دانشجوی دانشگاه و ساکن آتلانتا ، گفت که بسیاری از دوستان وی پس از پیروزی ترامپ در چهار سال پیش انگیزه رای دادن را داشتند.

“كل دبیرستان منهای یك معلم در اسلحه قرار گرفتند زیرا همه ما شبیه بودیم:” آیا او واقعاً برنده شده است؟ بنابراین از آن زمان ، فقط ، بیا 2020 ، وقت ماست. “

اما دلایل دیگر رأی دادن بیشتر گرجی ها به دموکرات در این انتخابات نیز می تواند به افرادی مانند استیسی آبرامز مرتبط باشد.

بسیاری استیسی آبرامز را ، که در 2 نوامبر در آتلانتا با حامیان بایدن صحبت می کند ، اعتبار بخشیدن به رای دهندگان سیاه پوست در این ایالت در انتخابات سال 2020 می دانند. آبرامز یک وکیل و قانونگذار ایالتی سابق است که رقابت سختی را به عنوان فرماندار در سال 2018 از دست داد که درگیر اتهامات سرکوب رای دهندگان بود. (براین اندرسون / آسوشیتدپرس)

آبرامز ، وکیل دادگستری و قانونگذار ایالتی سابق که فرمانداری در جورجیا را به برایان كمپ جمهوری خواه از دست داد و علت اصلی این فقدان را سرکوب رای دهندگان دانست ، از آن زمان چندین سازمان “حمایت از رای دهندگان” را ایجاد کرده است که به دلیل ثبت نام تقریبی 800،000 نفر برای رای دادن اعتبار دارند. .

باتلر از ائتلاف برای دستور کار مردم گفت: “استیسی آبرامز در آنجا ثبت نام رای دهندگان بود ، اما ما در حال آموزش هستیم.” “ما در حال انجام بسیج هستیم. ما 1،300 داوطلب داشتیم که نظارت رای گیری را انجام می دادند تا در مکان های رای گیری حضور داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که مردم می توانند از حق رای خود استفاده کنند.

“ما در حال کار بر روی این مسائل بودیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه آرا شمرده می شود.”

طرفداران جو بایدن در آتلانتا شنبه شب پیروزی او را جشن می گیرند. (ماری موریسی / CBC)