چرا شمارش آرا در برخی از ایالت های آمریکا به این طول کشیده است؟

آمریکایی ها تا چهارشنبه برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نخواهند شناخت – اگر فراتر از آن نباشد.

دلیل اصلی؟ در بسیاری از ایالت ها ، در میان شیوع ویروس کرونا و نگرانی در مورد شلوغی مکان های رای گیری ، تقاضای رای گیری از طریق پست برای رای دهندگان آسان تر شد.

اما رای گیری نامه های پستی معمولاً بیش از آنهایی که شخصاً رای داده اند ، برای پردازش زمان لازم دارند.

و علاوه بر این ، ایالت ها قوانین مختلفی در مورد نحوه شمارش آرا-نامه های پستی دارند.

در کانادا ، همه انتخابات فدرال توسط انتخابات کانادا انجام می شود و زیر نظر آن آژانس فعالیت می کند. ایالات متحده معادل آن نیست و این به عهده هر ایالت است که انتخابات را انجام دهد و قوانین خود را تنظیم کند.

در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که نشان می دهد سه شنبه شب انتخابات را به خوبی پشت سر می گذارد تا نتایج را در برخی از ایالت ها مشاهده کنید.

در برخی از ایالت ها ، آرای نامه های پستی تا روز انتخابات قابل شمارش نیست

برخی از ایالت ها با تجربه گسترده در استفاده از برگه های رای گیری برای نامه های پستی خود را برای سایر مراحل تنظیم کرده اند.

آنها شمارش آرا قبل از روز انتخابات را مجاز می دانند ، که تفاوت زیادی در زمان مشخص شدن نتیجه دارد.

در فلوریدا ، دفتریاران می توانند 22 روز قبل از انتخابات شمارش آرا را شروع کنند. در کارولینای شمالی ، هیئت های شهرستان از پنج هفته قبل از انتخابات ، برگه های رای گیری را به دستگاه رأی گیری وارد می کنند ، و اجازه می دهد تا یک جدول بندی سریع در روز انتخابات انجام شود.

اما ایالاتی مانند میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین – همگی دارای مجالس قانونگذاری به رهبری جمهوری خواهان و همگی در ایالت های در حال چرخش هستند – تصمیم آگاهانه ای گرفتند که صبر کند تا قبل از روز انتخابات شماری از آرای رایانه ای ثبت نشود.

با این وجود ویسکانسین و میشیگان بعد از ظهر چهارشنبه خواستار جو بایدن شدند.

تماشا کنید | فیلادلفیا برای شمارش آرا نامه های پستی عجله می کند:

یک عملیات شمارش آرا large گسترده در مرکز همایش های فیلادلفیا برای شمارش آرا نامه های پستی راه اندازی شده است. ماشین آلاتی به نام استخراج کننده ، رای را از پاکت اصلی و پاکت امنیتی جدا می کنند و سپس برگه ها اسکن می شوند. آنها می توانند ساعتی 30،000 را اسکن کنند. 0:40

مشاجره در ایالت ها در مورد استفاده از آرا mail نامه های پستی در حالی است که رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ ادعا می کند رای گیری از طریق پست برای تقلب رسیده است.

برخی از آرا ممکن است روزها نرسند

و در اینجا چین و چروک دیگری وجود دارد که می تواند نام بردن را به تأخیر بیندازد: در برخی از ایالت های مهم ، برگه های رای گیری از طریق پست می توانند چندین روز پس از روز انتخابات برسند و همچنان شمارش شوند ، البته به شرطی که تا آن زمان برای آنها علامت گذاری شود.

دموکرات ها استدلال می کنند که سیل آراots غایب و تحویل آهسته پست الکترونیکی در برخی مناطق احتیاط را به این ترتیب لازم می داند.

به عنوان مثال ، اگر برگه های پست الکترونیکی رأی دهندگان نوادا تا 10 نوامبر در تاریخ پست انتخابات در هنگام کارولینای شمالی علامت گذاری شود ، رای های نامه پستی در تاریخ 12 نوامبر در صورت علامت گذاری تا روز انتخابات موکول نمی شوند.

چالش های حقوقی پیش رو

نظرسنجی روز قبل از انتخابات نشان داد که اکثر طرفداران ترامپ قصد داشتند در روز انتخابات رأی دهند در حالی که بیش از نیمی از طرفداران بایدن برای رای گیری از طریق پست برنامه ریزی کرده بودند.

مبارزات انتخاباتی ترامپ قبلاً اقدامات قانونی را به چالش کشیدن اعتبار برخی از آرا cast داده شده در ایالت های اصلی اعلام کرده است.

این کمپین روز چهارشنبه اعلام کرد که با ادعای عدم “شفافیت” ، شمارش آرا را در میشیگان متوقف کرده و شمارش آرا را به طور موقت در پنسیلوانیا متوقف می کند.

تماشا کنید | نحوه انتخابات:

نکات برجسته ای از پوشش ما درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تماشا کنید. 7:09