چیزی بیشتر از تاج: چرا لحن افسانه ای اطراف دیانا ، پرنسس ولز امروز بازتاب می یابد

سلام ، تماشاگران سلطنتی. این دوز منظم شما از اخبار و تحلیل های سلطنتی است. این را بصورت آنلاین می خوانید؟ برای تحویل این به صندوق ورودی خود در اینجا ثبت نام کنید.


این فقط به دلیل نیست تاج.

دیانا ، پرنسس ولز ، دوباره در عناوین اصلی جلد مجلات قرار دارد ، موضوع پادکست ها است و تقریباً در هر جای دیگری که فکر می کند ممکن است توجه او بیشتر شود ، نام او را به هم می زند.

بیشتر تمرکز اخیر توسط به تصویر کشیدن او در فصل چهارم جنجالی درام Netflix تاج.

اما فراتر از آن ، اخبار اخیر در مصاحبه پراهمیت بی بی سی که دیانا در سال 1995 داده است ، وجود دارد و انتظار می رود نمایش های دیگری از جمله یک فیلم و یک موزیکال استریم، که بر او تمرکز خواهد کرد.

بیش از 23 سال پس از مرگ او ، به نظر می رسد لحن افسانه ای پیرامون تصویر او مانند همیشه طنین انداز است.

مارک بورکوفسکی ، متخصص روابط عمومی انگلیس از طریق تلفن از انگلیس گفت: “این همان سوالی است که مردم در مورد جیمز دین یا مرلین مونرو یا آن نوع آیکون ها می پرسند. آنها در روان ما جای گرفته اند.”

به نظر می رسد که دیانا در 6 مه 1986 در یک پیاده روی در Burnaby ، قبل از میلاد در یک گفتگوی جدی است. (ریان ریمورز / مطبوعات کانادایی)

“آنها جان خود را از دست دادند … قبل از این که خرابی های زمان بتواند آن را تسخیر کند … بنابراین شما کیفیت تلژنیک تصویر آنها را بدست آورده اید که تغییری نکرده است.”

با دیانا ، تصویر به عنوان خجالتی دی آغاز شد ، و در واقع ، اولین نگاه اجمالی از او در آخرین فصل از تاج به عنوان یک پوره جنگل گمراه کننده است که برای بخشی از شکسپیر لباس پوشیده است یک رویای نیمه شب تابستان.

این کاملاً در تضاد با سلطنتی مشهور در وات بالا است که به او تبدیل شد و به نظر می رسید که مبارزات و راه گرم او با کسانی که شخصاً ملاقات می کند ، با بسیاری از افراد که از دور خانه کاخ ویندزور را تماشا می کنند ارتباط عاطفی برقرار می کند.

او البته شخصیتی پیچیده بود که دارای ویژگی های کمتر جذابی نیز بود و در استفاده از رسانه برای اهداف شخصی خود تبحر داشت. در طول مسیر ، سقوط مشهور ازدواج او با پرنس چارلز رخ داد ، که یکی از داستانهای برجسته در آن است تاجتعبیر او از ورود او به خانواده سلطنتی.

اکنون ، با پشت سر گذاشتن “وزن کامل بازاریابی” Netflix ، گفت بورکوفسکی تاج، این “تبلیغات جهانی فوق العاده” است و هر وب سایتی که به دنبال clickbait باشد می داند “اگر بتواند روایتی برای دیانا اجرا کند ، کره چشم خواهد گرفت.”

در همان زمان ، دوباره مورد توجه قرار گرفته است مصاحبه ای که او با مارتین بشیر روزنامه نگار BBC انجام داد که در نوامبر 1995 پخش شد ، که اغلب به دلیل اظهارات وی در مورد پرنس چارلز ذکر می شود که “ما در این ازدواج سه نفر بودیم ، بنابراین کمی شلوغ بود.”

تماشا کنید | چرا آخرین فصل از تاج جنجال برانگیخته است:

فصل 4 The Crown محبوبیت بینندگان را به اثبات رسانده است ، اما از آنجا که براساس تاریخ نسبتاً اخیر بنا شده است ، با انتقادات بیشتری نسبت به تحریف وقایع زندگی واقعی روبرو شده است. 2:16

چارلز ، برادر دایانا ادعا کرده است که بی بی سی برای جلب رضایت خواهرش برای گفتگو با بشیر از اسناد بانکی جعلی استفاده کرده است.

توجه به مصاحبه ، بوركوفسكی گفت ، نتیجه یك “طوفان كامل” از حوادث ، از جمله 25 سالگرد پخش است ، كه قلاب داستان شد. وی گفت که برخی از “BBC-bashing” از دیگر سازمان های رسانه ای نیز مشاهده می کنند که پس از تحقیر شدن توسط شبکه برای این شبکه ، فرصتی برای “بازپرداخت” پیدا می کنند. رسوایی هک گوشی چند سال پیش.

علاقه اخیر به دیانا در همان زمان اتفاق می افتد که بورکوفسکی شاهد وقایع دیگری در خانواده سلطنتی است که بازتاب تجربه او است.

“او اخلالگر اصلی خانواده سلطنتی ، میراث او بود [is] بچه هایش [William and Harry]، و هری همچنان اخلال در روایت dis را ایجاد می کند ، “بورکوفسکی گفت.

شاهزاده هری و همسرش ، مگان ، دوشس ساسکس ، اوایل سال جاری از سطوح بالای خانواده سلطنتی عقب نشینی کردند و با پسرشان آرچی در کالیفرنیا زندگی می کنند.

“رابطه هری با مگان … همه شباهت های دیانا را دارد ، شما می دانید ، از بسیاری جهات ، مطمئناً احساس لمس ، همدلی او [way]بوركوفسكی گفت: “و” بیشتر از چهره تاسیس ستاره فیلم است. “

دیانا در طی نمایش متنوعی که کودکان در بیمارستان سرطان یادبود خانم در لاهور ، پاکستان ، در 22 فوریه 1996 ارائه کردند ، کودک را آرام می کند. (خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ)

بازیگری که در نقش دیانا بازی می کند ، آن همدلی را در دیانای واقعی نیز می بیند. در مصاحبه اخیر با Royal Fascinator، اما کورین گفت که دیانا “فقط در خانواده سلطنتی نمی گنجد.”

کورین گفت: “او بیش از حد همدل بود. بیش از حد دوست داشتنی و احساس بود.” “خانواده سلطنتی ، خصوصاً نحوه نمایش آنها ، بسیار شکسته و در رشد عاطفی خود بسیار کوتاهی کرده اند – و من نمی گویم که خانواده واقعی این خانواده هستند … اما من احساس می کنم که او نبود.”

سقط جنین و پیام او

مگان ، دوشس ساسکس ، در مقاله ای از نیویورک تایمز فاش کرد که در ماه جولای سقط کرده است. (ایان ولگر / گتی ایماژ)

مانند موارد بسیار دیگری که در مورد زمانی که مگان در خانواده سلطنتی گذرانده است ، نحوه فهمیدن سقط جنین متفاوت بود – اما با شخصیت او بسیار مطابقت داشت.

نظر او ماه گذشته در نیویورک تایمز به دلیل حمایت از دیگران که سقط جنین داشته اند – و کمک به شکستن کلاله ای که اغلب این آسیب عمیقا شخصی را احاطه کرده است ، تحسین شده است که از هر چهار بارداری یکی است. .

مکاشفه کاملاً مغایرتی است با رویکرد اعضای ارشد خانواده سلطنتی به موضوعات مربوط به سلامتی خود.

پنی جونور ، نویسنده و نویسنده سلطنتی ، از طریق ایمیل گفت: “اطلاعیه ها در مورد نوزادان سلطنتی و مشکلات جدی بهداشتی مربوط به اعضای ارشد خانواده معمولاً از کاخ باکینگهام است ، اما من فکر نمی کنم آنها هرگز سقط زودرس را اعلام کنند.”

“فقط در صورتی به مردم گفته می شود که کاخ از قبل بارداری را اعلام کرده و کودک را از دست داده باشد.”

این اتفاق در مورد سوفی ، کنتس ویسکس رخ داد که با پرنس ادوارد ، پسر کوچک ملکه الیزابت و پرنس فیلیپ ازدواج کرده است. سوفی پس از از دست دادن نوزاد در سال 2001 پس از حاملگی خارج رحمی ، از “بسیار ناراحت” گفت.

شاهزاده هری و مگان پسرش ارچی را دو روز پس از تولد او در ماه مه 2019 معرفی کردند. (دومینیک لیپینسکی / آسوشیتدپرس)

این اتفاق در مورد زارا تیندال ، دختر پرنسس آن نیز رخ داد ، “جونور گفت:” که سپس به روزنامه ای گفت که او دو بار سقط کرده است اما نمی خواست در مورد آن صحبت کند زیرا خیلی خام بود. “

“بنابراین کاری که مگان انجام داده بی سابقه است ، اما از روی شخصیت نیست.”

بوركوفسكی گفت این قطعه با توجه به نقاط قوت مگان در “بسیار باز بودن ، صحبت همدلانه درباره چیزی كه میلیون ها زن در سراسر جهان می فهمند” بازی كرد.

کارولین هریس ، نویسنده و مورخ سلطنتی مستقر در تورنتو ، گفت که مگان همچنین ممکن است تحت تأثیر مثال های سلطنتی و مشاهیر باشد که صریحاً در مورد بارداری و سقط جنین صحبت می کند.

قطعه مگان در نیویورک تایمز چند هفته پس از آن منتشر شد که کریسی تیگن مدل و شخصیت تلویزیونی غم و اندوه خود را از طریق از دست دادن یک پسر در دوران بارداری در ماه سپتامبر از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

هریس گفت: “مقاله مگان در جایی که وی مردم را به تعهد درمورد اینکه آیا حالشان خوب نیست ممکن است نشان دهنده تأثیر وکالت در بین اعضای جوان خانواده سلطنتی برای حمایت عاطفی بیشتر از افرادی باشد که شرایط شخصی دشواری را تجربه می کنند.”

هری و مگان هنگام دیدار با اسقف اعظم دزموند توتو و دخترش ، تاندکا توتو-گگشا ، در جریان سفر سلطنتی خود به آفریقای جنوبی در تاریخ 25 سپتامبر 2019 در کیپ تاون ، با آرچی آرام می گیرند. (توبی ملویل / گتی ایماژ)

جونور گفت: از آنجا که مگان و هری دیگر اعضای خانواده سلطنتی نیستند ، آنها می توانند “کم و بیش هر طور که دوست دارند انجام دهند”.

“و نوشتن به این روش مگان همه چیز را تمام کرده است. او به شدت احساس می کند که صحبت کردن در مورد احساسات مهم است – چیزی که برای نسل قدیمی خانواده سلطنتی کاملاً بیگانه است – و من گمان می کنم در مورد سقط جنین صحبت کرده باشد خواه ازدواج نکرده باشد یا نه هری. “

جونور گفت مگان “شجاع است که خیلی زود پس از رویداد در مورد آن صحبت می کند ، و من مطمئن هستم که این راحتی راحتی برای زنانی است که در وضعیت مشابهی هستند یا بوده اند.”

هنوز هم ، او گفت ، “جای تعجب است که او باید در مورد چیزی بسیار شخصی و دردناک در معرض دید عموم قرار گیرد وقتی که بارها و بارها برای حفظ حریم شخصی خود درخواست کرده است.”

کریسمس سلطنتی متفاوت

پرنس ویلیام ، مرکز ، و کیت ، دوشس کمبریج ، پس از شرکت در مراسمی در کلیسای سنت ماری مگدالن در سندرینگهام در نورفولک ، انگلیس ، در تاریخ 25 دسامبر 2019 به همراه فرزندان خود شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت ایستاده اند. (جون سوپر / آسوشیتدپرس)

امسال کریسمس برای خانواده سلطنتی لغو می شود – یا حداقل اجتماع بزرگ خانوادگی که از 25 اواخر دهه 1980 در ملک ساندرینگهام ملکه در شمال شرقی لندن گرد هم آمده است.

کاخ باکینگهام این هفته گفت که ملکه الیزابت و شاهزاده فیلیپ روز آرام را در قلعه ویندزور جشن می گیرند. الیزابت و فیلیپ به جز تعطیلات تابستانی در بالمورال در اسکاتلند ، و در تمام مدت شیوع بیماری در ویندزور زندگی می کردند و مدتی را فیلیپ در یکی از اقامتگاه های املاک سندرینگهام گذرانده است.

این اعلامیه پس از حدس و گمان رسانه ای قابل توجه در مورد اینکه حباب خانواده ممکن است کریسمس را با ملکه به اشتراک بگذارد ، با توجه به چگونگی تجمع جشن ها در سال جاری اعلام شد آیا این چارلز و کامیلا خواهند بود؟ ویلیام و کیت و سه فرزندشان چطور؟

دستورالعملهای فعلی دولت انگلیس امکان تشکیل “حباب های کریسمس” بیش از سه خانوار.

رویال قابل نقل است

“اعتقاد به نتیجه ای – حتی در جهانی – که ممکن است برای یک نسل یا بیشتر کاملاً احساس نشود ، کاری شجاعانه است.”

– کیت ، دوشس کمبریج ، که نتایج نظرسنجی بنیاد سلطنتی را که متمرکز بر رشد کودک و سالهای اولیه است ، برای جوانان زیر 5 سال منتشر کرده است.

رویال می خواند

  1. جاش اوکانر ، بازیگر نقش پرنس چارلز در فصل 4 تاج، می گوید او در صحنه فیلم دفاع از وارث تاج و تخت بود. “همیشه به او می گویند:” ساکت باش ” اوکانر به روزنامه نگار تام لامونت گفت. [The Guardian]

  2. پرنسس اوگنی و همسرش جک بروکسبانک که در سال جدید در انتظار فرزند اول خود هستند ، به کلبه Frogmore نقل مکان کرده اند، اقامتی در نزدیکی قلعه ویندزور که قبل از آنکه مگان و هری به آمریکای شمالی بروند ، برای آنها بازسازی شده بود. [ITV]

  3. یک دستیار پذیرایی اعتراف کرده است او از کاخ باکینگهام عکس و مدال سرقت کرد. [BBC]

  4. چارلز و کامیلا این هفته در لندن به باشگاهی رفت، ارائه حمایت از اقتصاد شبانه شهر در برابر از دست دادن شغل همه گیر و محدودیت های تجاری. [ITV]


برای درج خبرنامه The Royal Fascinator هر جمعه دیگر در صندوق ورودی خود ، اینجا ثبت نام کنید.

من همیشه از شنیدن صحبت های شما خوشحالم ایده ها ، نظرات ، بازخورد و یادداشت های خود را به نشانی [email protected] ارسال کنید. با خبرنامه مشکلی دارید؟ لطفاً درمورد هرگونه غلط نوشتاری ، خطا یا اشکال به من اطلاع دهید.