کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

این کرم محصولی است حاوی کلاژن که نه تنها مرطوب کننده بلکه دارای انواع ویتامین و دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی نیز است. همچنین با تقویت کلاژن سازی، استحکام و قوام پوست را افزایش می دهد. به همین دلیل بابونه و مشتقات آن مثل روغن فرار و اسانس آن از بهترین ترکیبات گیاهی مورد استفاده در محصولات بهداشتی و آرایشی هستند که در درمان زخم های پوستی، شقاق پوست و نوک سینه، گزیدگی حشرات، آکنه، اگزما و بثورات جلدی اثر فوق العاده دارند. از نظر علمی ثابت شده که کرم مرطوب کننده نیتروجینا در عرض 24 ساعت رطوبت را تا عمق لایه ی دهم پوست می برد.

فرمول مرطوب کننده نیتروجینا از نظر بالینی به دلیل رطوبت بخش بودن و بهبود خشکی پوست به اثبات رسیده است. روزانه چندین بار بسته به میزان خشکی پوست یا بنا به دستور پزشک روی پوست تمیز استفاده شود. امولیانت یا نرم کننده ها در هر دو محصول موجودند. هر دو با خشکی و کمبود آب، علائم زودرس پیری و آسیبهای محیطی مبارزه میکنند. می توانند باعث خشکی پوست شوند. کرم مرطوب کننده نیتروجینا مناسب برای پوست های خشک خیلی خشک و نرمال می باشد.حداکثر هیدراتایسون را به پوستتان داده طوری که از حس تازگی پوست خود لذت ببرید. همچنین، پوستی که دی هیدراته می شود، مستعد جوش و آکنه نیز هست.

این کرم مرطوب کننده ویژه پوستهای دارای آکنه یا مستعد آن است. پوست انسان از سه لایه تشکیل می شود که محتوای آب موجود در لایه های زیرین آن تقریبا ۷۰ % و در لایه شاخی پوست که از سلول های مرده تشکیل شده در حدود ۳۰ – ۱۰ % می باشد.

آب موجود در کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده چون نمی توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند در نتیجه به تنهایی قادر به مرطوب کردن پوست نمی باشند و وظیفه اصلی آب در این محصولات پخش کردن مواد تشکیل دهنده کرم پصورت نازک بر روی پوست است و خود آب سپس از سطح پوست تبخیر می شود. برخی مواد گیاهی موجود در کرم مرطوب کننده قادر است منافذ باز پوست را کوچک نماید و جلوه زیباتری کرم مرطوب کننده طب سنتی به پوست ببخشد.