کلاسهای درس شهر نیویورک برای برخی از دانش آموزان بازگشایی می شود

هفته ها پس از تعطیلی مدارس برای یادگیری حضوری به دلیل افزایش موارد COVID-19 ، این مدرسه دوباره برای برخی از دانش آموزان شهر نیویورک بازگشته است.

بزرگترین سیستم مدارس دولتی کشور ، که ماه گذشته یادگیری حضوری را متوقف کرد ، روز دوشنبه دانش آموزان پیش دبستانی و کودکان مهد کودک را تا کلاس پنجم که والدین آنها ترکیبی از یادگیری درون مدرسه ای و از راه دور را انتخاب کرده اند ، برگرداند.

ریچارد کاررانزا ، صدراعظم مدارس در مصاحبه ای برای تماس با ایستگاه خبری کابل NY1 گفت: “ما ثابت کرده ایم که می توانیم این کار را با خیال راحت انجام دهیم و والدین این خواسته را برای فرزندان خود دارند.”

دانش آموزان آموزش ویژه در همه پایه ها که نیازهای پیچیده خاصی دارند ، از روز پنجشنبه مورد استقبال قرار می گیرند. شهردار بیل دو بلازیو گفت: دبیرستان و دبیرستان حداقل تا بعد از تعطیلات تعطیلات دور از دسترس خواهند ماند.

دبلاسیو در 18 نوامبر اعلام کرد که ساختمانهای مدارس دولتی تعطیل می شوند زیرا این شهر آستانه قبل از سه درصد آزمایشات ویروس کرونا را طی یک دوره هفت روزه پشت سر گذاشته بود و مثبت اعلام شد.

با توجه به آمار و ارقام شهر ، میزان تست های مثبت در حال حاضر بیش از پنج درصد است ، اما دبلاسیو گفته است که بازگشایی مدارس با پروتکل های تست تقویت شده ایمن است – بخشی از این دلیل است که تعداد کمی از عفونت ها به انتقال در داخل مدارس مرتبط است.

دی بلاسیو روز جمعه از رادیو WNYC گفت: “مدارس ما تقریباً از هر مکان دیگری در شهر نیویورک ایمن تر هستند.” “بنابراین من واقعاً فکر می کنم همه افراد جامعه مدرسه می توانند احساس امنیت کنند زیرا اقدامات زیادی برای محافظت از همه در نظر گرفته شده است.”

بر اساس آمار شهرستان ، از آغاز سال تحصیلی در اواسط سپتامبر ، بیش از 1740 دانش آموز و 2240 کارمند در سیستم مدارس دولتی به این ویروس مبتلا شده اند.

د بلاسیو در تاریخ 29 نوامبر اعلام كرد كه ساختمانهای مدارس كه به كودكان كوچكتر و دانش آموزان با نیازهای ویژه خدمت می كنند با آزمایش ویروس کرونا از ماهانه به هفتگی بازگشایی می شوند. ماسک و فاصله فیزیکی در همه مدارس شهرستان مورد نیاز است.

حدود 190،000 دانش آموز از روز دوشنبه واجد شرایط بازگشت به ساختمانهای مدارس خواهند بود.

پس از تعطیلی مدارس در ماه مارس ، شهر نیویورک یکی از اولین شهرهای بزرگ ایالات متحده بود که در ماه سپتامبر ساختمان مدارس را بازگشایی کرد ، اما اکثر والدین یادگیری فقط به صورت آنلاین را برای فرزندان خود انتخاب کردند.

کودکانی که والدین آنها مدل ترکیبی را انتخاب می کردند ، قبلاً از یک تا سه روز در هفته در کلاس های فیزیکی بودند ، اما دبلاسیو گفت که برخی از دانش آموزان اکنون پنج روز در هفته در ساختمان های مدرسه خود خواهند بود. کاررانزا گفت که بیش از 150 مدرسه این هفته کار خود را آغاز می کنند ، و مدارس دیگر نیز در دسترس است.