گرجستان برای برگزاری دور دوم انتخابات در حالی که سرنوشت سنای آمریکا در تعادل قرار دارد

سناتور جمهوری خواه آمریكا دیوید پردو و دموكرات جون اوسوف در دور دوم در ژانویه در جرجیا برای كرسی سنا در پردو به میدان می روند ، یكی از دو مسابقه پر سر و صدا در ایالت كه می تواند تعیین كند كه کدام حزب اتاق فوقانی را کنترل می کند.

شین هازل ، نامزد آزادیخواهان توانست آرا enough کافی را به دست آورد به طوری که نه پردو و نه اوسوف نتوانستند آستانه 50 درصد مورد نیاز برای یک پیروزی کامل را پاک کنند.

هزاران رأی غیابی و آرا حضوری که زودتر از موعد صادر شد ، پس از سپری شدن شب انتخابات ، احصا شد و انتظار طولانی و پرتنشی را قبل از فراخوان مسابقه مجبور کرد.

این مسابقه یکی از دو مسابقه ژانویه در گرجستان است که احتمالاً مشخص خواهد کرد کدام حزب کنترل سنا را بر عهده خواهد داشت.

رافائل وارنوک و سناتور كلی لوفلر ، حزب جمهوری خواه ، سال گذشته پس از بازنشستگی سناتور جانی ایساكسون ، جمهوری خواه نیز منصوب شدند و در همان روز در دور دوم رقابت خواهند كرد.

رافائل وارنوک ، دموکرات چپ ، و سناتور جمهوری خواه کلی لوفلر نیز در یک روز در مرحله دوم رقابت خواهند کرد. (برین اندرسون ، تامی چاپل / آسوشیتدپرس)

در سطح ملی ، سنا 48-48 است. اما جمهوری خواهان در مسابقات آلاسکا و کارولینای شمالی مسابقات نامیده شده را رهبری می کنند ، بنابراین تعادل نهایی ممکن است به آنچه در دور دوم جورجیا رخ می دهد برسد.

هر دو طرف وعده داده اند كه بودجه نامحدودي به مبارزات و امواج هوايي جريان خواهد يافت ، و آنها پيشنهاد كردند كه ستارگاني از ستارگان براي همه كشورهايي كه در هفته هاي اخير به ديدار جو بايدن ، نامزد رياست جمهوري ، دونالد ترامپ ، رئيس جمهور ، مايك پنس ، معاون رئيس جمهور رفتند ، ، کمال هریس ، نامزد معاون ریاست جمهوری دموکرات و باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق.

رقابت بین اوسوف و پردو ، متحد نزدیک ترامپ ، با تبلیغات تهاجمی شدید اما مواضع سیاسی نسبتاً معتدل مشخص شده است.

هر دو نامزد کاندیدای رقابت میانه ای برای ترامپ بودند که چهار سال پیش ترامپ به راحتی پیروز شد ، اما مناطقی از مناطق حومه شهر نشانه هایی از ناامیدی از رئیس جمهور را نشان دادند.

پردو سعی کرد اوسوف را به عنوان پشتیبان “دستور کار رادیکال سوسیالیستی” انتخاب کند ، در حالی که اوسوف پردو را فردی “فاسد” در واشنگتن معرفی کرد که بخشی از یک واکنش همه گیر نگران کننده بوده است.


می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید.