گزارش وزارت دادگستری ایالات متحده “قضاوت ضعیف” را در مورد جفری اپستین اعمال می کند

گزارش وزارت دادگستری آمریكا نشان داده است كه الكس آكوستا ، وزیر سابق كار ، هنگام قضاوت در مقام دادستان عالی فدرال در فلوریدا ، در مورد جفری اپستین ، سرمایه دار ثروتمند ، “قضاوت ضعیفی” داشته است.

این گزارش که توسط آسوشیتدپرس بدست آمده است ، نتیجه اوج تحقیقات دفتر مسئولیت حرفه ای وزارت دادگستری در مورد رسیدگی آکوستا به یک معامله محرمانه استرداد با اپستین است که متهم به سوusing استفاده جنسی از ده ها دختر خردسال شده بود.

بر اساس توافق نامه عدم پیگرد قانونی 2008 – که به آن NPA نیز گفته می شود – اپستین به اتهامات ایالتی در فلوریدا به جرم خواستگاری و تهیه یک خردسال به منظور تن فروشی ، گناه خود را پذیرفت. این به او امکان داد تا از محکومیت احتمالی حبس ابدی خودداری کند ، در عوض 13 ماه را در یک برنامه آزاد کار گذراند. وی ملزم به پرداخت پول به قربانیان و ثبت نام به عنوان مجرم جنسی بود.

این تحقیق دو جنبه از پرونده اپشتین را محور قرار داد – اینکه آیا دادستان ها با حل ادعاها از طریق توافق نامه عدم پیگرد قانونی ، مرتکب سوred رفتار شدند و یا اینکه آیا آنها تعامل با قربانیان پرونده را به اشتباه مدیریت کردند.

این گزارش نتیجه گرفت که هیچ یک از وکلای دادگستری در تعامل خود با قربانیان مرتکب سو m رفتار نشده اند زیرا “وظیفه روشن و روشنی” برای مشاوره با قربانیان قبل از انعقاد قرارداد غیر پیگرد قانونی وجود نداشته است.

مشخص شد كه الكس آكوستا ، وزیر كار سابق آمریكا ، كه در 16 ژوئیه 2019 در اینجا دیده می شود ، در تحقیقات خود درباره جفری اپستین “قضاوت ضعیفی” داشته است. (آسوشیتدپرس)

هیچ “لطف نامناسب”

بعداً اپستین توسط دادستان های فدرال در منهتن به اتهامات تقریباً یکسان در سال 2019 متهم شد اما در 10 آگوست 2019 در حالی که در زندان فدرال بود در حالی که منتظر محاکمه بود ، در سلول وی مرده یافت.

تحقیق داخلی وزارت دادگستری به این نتیجه رسید که “تصمیم آكوستا برای حل تحقیقات فدرال از طریق NPA قضاوت ضعیفی است.”

محققان دریافتند که اگرچه این امر به صلاحدید وی بود و ناشی از “لطف های ناشایست” نبود ، اما این توافق نامه “مکانیزمی ناقص برای تأمین منافع فدرال بود که باعث شد دولت تحقیقات خود را درباره اپشتین آغاز کند”.

تحقیقات شامل مصاحبه با بیش از 60 شاهد و بررسی صدها هزار پرونده وزارت دادگستری بود. مقامات دفتر مسئولیت حرفه ای به عنوان سوژه های تحقیق Acosta ، سه سرپرست سابق در دادسرای دادگستری وی و همچنین یک دستیار وکیل دادگستری ایالات متحده درگیر در پرونده Epstein شناخته شده اند.

“یک شکست نفرت انگیز”

این گزارش بلافاصله مورد محکومیت سناتور بن ساس ، جمهوری خواه از نبراسکا قرار گرفت ، وی که بارها و بارها از مقامات وزارت دادگستری در مورد توافق نامه استعلام سوال کرده است.

ساسه گفت: “اجازه می دهیم كه یك میلیاردر ارتباط خوب با تجاوز به كودك و قاچاق بین المللی رابطه جنسی از بین برود ،” قضاوت نادرستی “نیست – این یك شکست زننده است. آمریکایی ها باید عصبانی شوند. “جفری اپستین امروز باید پشت میله های زندان پوسیده شود ، اما وزارت دادگستری قربانیان اپشتین را در هر مرحله ناکام گذاشت.”

گزارش به این نتیجه رسید که آكوستا ، كه مسئولیت تصمیمات خود را در مصاحبه ها برعهده گرفت ، به عنوان وكیل آمریكا “برای حل و فصل پرونده به شرطی كه لازم و مناسب بداند ، تا زمانی كه تصمیم وی انگیزه نداشته یا تحت تأثیر عوامل نادرست قرار نگرفته است” اختیار دارد.

این دفتر گفت که تحقیقاتش هیچ مدرکی را اثبات نکرده است که آکوستا تحت تأثیر “ملاحظات غیر مجاز مانند ثروت ، وضعیت یا انجمن های اپستین” تحت تأثیر قرار گرفته و در واقع در برابر تلاش وکلای مدافع برای بازگرداندن پرونده به ایالت برای هر نتیجه ای که در ایالت بود ، مقاومت کرده است. تحت تعقیب.

در این گزارش همچنین مشخص نشده است كه یك جلسه صبحانه با یكی از وكلاي اپستین كه به خوبی تبلیغ شده است منجر به توافق عدم پیگرد قانونی شد – كه هفته ها قبل امضا شده بود “یا تصمیم مهم دیگری كه به نفع اپشتین باشد.” سوابق بررسی شده توسط این دفتر نشان می دهد که دادستان ها نگرانی ها در مورد اعتبار شاهد و تأثیر دادرسی بر قربانیان و همچنین نگرانی های آکوستا در مورد نقش مناسب وزارت دادگستری در پیگرد جنایات دادخواست را سنجیده اند.

در این گزارش آمده است: “بر این اساس ،” OPR نمی یابد كه آكوستا با حل تحقیقات فدرال از اپشتین به روشی كه انجام داده یا سایر افراد از طریق اجرای تصمیمات آكوستا مرتكب سو professional رفتار حرفه ای شده اند ، عمل نادرستی انجام داده است.