یکی از نزدیکترین مشاوران ترامپ که در حلقه خود آزمایش مثبت COVID-19 را تجربه کرده است

آزمایش یکی از معتمدترین مشاوران رئیس جمهور آمریکا برای ویروس کرونا مثبت بوده است.

کوری لواندوفسکی اخیراً به پنسیلوانیا سفر کرده است تا به تلاش های ترامپ برای رقابت در نتایج انتخابات این ایالت کمک کند. وی روز پنجشنبه گفت که معتقد است در فیلادلفیا آلوده بوده و هیچ علائمی را تجربه نمی کند.

لواندوفسکی به همراه وکی ترامپ ، رودی جولیانی ، در رویدادی شنبه گذشته در بیرون از یک شرکت محوطه سازی و حضور در دادگاه به اتهامات بی اساس و کلاهبرداری رأی دهندگان دعوت شد ، زیرا این رقابت برای رقیب ترامپ ، جو بایدن ، رئیس جمهور فعلی انتخاب شد.

مسئولان انتخابات جمهوری خواه و دموکرات در سراسر کشور گفته اند که انتخابات به خوبی پیش رفته است. ناظران بین المللی تأیید می کنند که هیچ بی نظمی جدی وجود ندارد.

هفته گذشته نیز لواندوفسکی در مهمانی شب انتخابات در کاخ سفید بود که به چندین مورد ویروس مرتبط بود.

تماشا کنید: لواندوفسکی 7 روز قبل از آزمایش مثبت برای COVID-19 با جمعیت در فیلادلفیا صحبت می کند:

در میان اعتراضات طرفدار ترامپ و طرفدار بایدن در خارج از مرکز همایش های فیلادلفیا ، پنجشنبه ، مشاوران مبارزات انتخاباتی ترامپ ، از جمله پام بوندی و کوری لواندوفسکی ، حکم دادگاه موقت را متوقف کردند تا شمارش آرا را متوقف کند تا به آنها اجازه مشاهده دهد. شمارش آرا پس از به چالش کشیدن این حکم توسط دموکرات ها از سر گرفته شد. 0:43

ده ها نفر در کاخ سفید قبلاً آلوده شده بودند

تعداد زیادی از مقامات کاخ سفید و مبارزات انتخاباتی در این موج جدید عفونت ها مثبت ارزیابی شده اند ، از جمله رئیس ستاد ترامپ مارک میدوز. کمتر از دو هفته پس از آزمایش مثبت مارک شورت ، معاون رئیس مایک پنس ، معاون رئیس جمهور و سایر دستیاران ، خبر آلودگی وی منتشر شد.

خود ترامپ ، ملانیا ترامپ و حداقل دوازده نفر دیگر در اوایل ماه اکتبر از نظر ویروس مثبت بودند ، پس از آنکه ترامپ در اجتماعات گسترده ای از افرادی که ماسک صورت ندارند استفاده کرد ، از جمله مراسم اعلام نامزد شدن ایمی کنی بارت به مقام عالی مقام ایالات متحده دادگاه.

مقام گرجستان در انزوا

در همان زمان ، براد رافنسپرگر ، مقام ارشد انتخابات جورجیا ، بعد از مثبت شدن آزمایش همسرش برای ویروس کرونا ، قصد دارد قرنطینه کند ، دفتر وی روز پنجشنبه اعلام کرد.

این خبر در حالی منتشر شد که شهرستانهای جورجیا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آماده می شوند.

قبل از تأیید نتایج انتخابات توسط ایالت ، یک ممیزی از یک مسابقه لازم است و رافنسپرگر روز چهارشنبه اعلام کرد که وی انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب کرده است. رافنسپرگر گفت که به دلیل اختلاف زیاد در آن مسابقه – جو بایدن ، دموکرات ، با حدود 14000 رأی ترامپ را رهبری می کند – گفت:

وزیر امور خارجه جورجیا پس از مثبت شدن آزمایش همسرش برای آزمایش COVID-19 ، در حالی که ایالت خود را برای بازشماری آرا in در انتخابات ریاست جمهوری آماده می کند ، در حال انزوا است. (براین اندرسون / آسوشیتدپرس)

جردن فوش ، معاون وزیر امور خارجه به آسوشیتدپرس گفت ، همسر رافنسپرگر ، تریسیا ، روز پنجشنبه آزمایش مثبت داشت. فوكس گفت ، رافنسپرگر برای آزمایش احتیاط می کند و قصد دارد خودش را قرنطینه كند.