یک مرد آمریکایی با پاتریک ماتیوز ، ذخیره پیشین مانیتوبا ، گروه برتری طلب سفیدپوست برای اعتراف به گناه در ارتباط است

یک دادگاه دادگاه نشان می دهد که یک مرد مریلند که قرار است روز سه شنبه در پرونده ای ناشی از ادعای عضویت وی در یک گروه برتری طلب سفیدپوست ، گناه خود را قبول کند ، دادگاه فدرال می خواهد فوراً وی را در جلسه دادگاه محکوم کند.

دادستان فدرال در دادگاهی که روز پنجشنبه تشکیل داد گفت: ویلیام بیلبرو چهارم به عنوان بخشی از قرارداد تقاضای خود با حبس مشخصی موافقت کرد. در این پرونده اتهامی مشخص نشده است كه بیلبرو در صورت پذیرفتن شرایط توافق نامه ادعای دادخواست ، قاضی ناحیه آمریكا تئودور چوانگ ، به جرم خود اعتراف كند و یا مدت حبس را كه برای آن محكوم خواهد شد.

مأموران FBI بیلبرو و دو مرد دیگر را در ماه ژانویه به عنوان بخشی از تحقیقات گسترده تر از گروهی به نام پایگاه بازداشت کردند. برایان مارک لملی جونیور ، پیشکسوت ارتش ایالات متحده ، از الکتون ، مریلند ، و پاتریک ماتهوس ، ذخیره سابق نیروهای مسلح کانادا ، به اتهامات از جمله حمل اسلحه و مهمات به قصد ارتکاب جرم ، بی گناه شناخته شده اند.

بیلبرو 19 ساله بود و هنگام دستگیری با مادربزرگش در دنتون ، مریلند زندگی می کرد. وی به جرم توطئه برای حمل و پناه دادن ماتیوز متهم شد که متهم به ورود غیرقانونی از کانادا به ایالات متحده است.

مقامات گفتند که این سه نفر از اعضای پایگاه هستند و هدف این گروه تسریع در سرنگونی دولت ایالات متحده و جایگزینی آن با یک رژیم برتری طلب سفیدپوست است. مقامات جورجیا و ویسکانسین اوایل امسال چهار مرد دیگر را که با پایگاه ارتباط داشتند ، دستگیر کردند.

به گفته دادستان ها ، لملی و متیوز در ماه ژانویه در یک راهپیمایی حقوق اسلحه در ریچموند ، ویرجینیا “درباره برنامه ریزی خشونت” بحث کردند.

بیلبرو به هیچ عنوان تخلف مربوط به اسلحه گرم متهم نشده است. یک دادستان گفته است که بیلبرو در بحث های اولیه در مورد سفر به ریچموند شرکت کرده اما کمی قبل از دستگیری سعی در فاصله گرفتن از گروه داشته است.

لملی و متیوز نیز در دلاور ، جایی که در آنها خانه مشترک داشتند ، با اتهامات جداگانه اما مرتبط فدرال روبرو هستند. دادستان ها گفتند ، یک دوربین مدار بسته و محققان میکروفون نصب شده در خانه ، لملی را اسیر کردند و صحبت می کرد در مورد استفاده از یک دامنه تصویربرداری حرارتی که روی تفنگ او چسبانده شده بود ، برای کمین غیرنظامیان و افسران پلیس بی خبر است.

به گفته دادستان ها ، لملی در دسامبر گذشته گفت: “من باید اولین قربانی خود را ادعا كنم.”

متیوز درباره تجمع ویرجینیا به عنوان یک فرصت “بی حد و مرز” صحبت کرد.

یک دادستان در دادگستری نوشت: متیوز همچنین از فیلم دفاع از کشتار مردم ، مسموم کردن منابع آب و خارج کردن قطارها از خود فیلم برداری کرد.

وكلاي دفاع از قاضي خواسته اند كه تمام شواهد دستگير شده توسط تجهيزات نظارتي مستقر در خانه دلاور را سرکوب كند.

جوزف بالتر ، وکیل مدافع متیوز ، در دادگاه 31 آگوست نوشت: “چنین تهاجمی به حریم خصوصی شخصی نمی تواند مجازات اعمال حق الزحمه متمم برای آزادی بیان باشد ، هر چقدر این سخنرانی ناپسند باشد.”

دادستان ها مخالفت کردند که اصلاحیه اول “هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد”.

آنها نوشتند: “گفتار و کلمات نوشتاری می توانند قصد و دلیل منطقی برنامه های جنایی را ثابت کنند”.