4 نفر پس از انفجار در تصفیه خانه فاضلاب انگلستان می میرند

پلیس روز پنجشنبه گفت چهار نفر در اثر انفجار در سیلوی نگهدارنده بیوسیدهای تصفیه شده در تصفیه خانه فاضلاب در نزدیکی شهر بریستول در جنوب غربی انگلیس جان خود را از دست دادند.

رئیس بازرسی مارک راناکرس از پلیس آوون و سامرست در یک جلسه مطبوعاتی گفت که سه کارمند Wessex Water و یک پیمانکار در این حادثه جان خود را از دست دادند ، که به عنوان یک عامل مرتبط با ترور رفتار نمی شود. وی گفت: پنجمین نفر در جریان انفجار در آونموث زخمی شد ، اما تصور نمی شود که وضعیت وی تهدید کننده زندگی باشد.

وی گفت: “آتش نشانی عملیات نجات را هدایت می كرد اما متأسفانه علی رغم تلاش همه دست اندركاران ، می توانیم چهار فوتی اعلام كنیم.”

Runacres در مورد علت انفجار حدس نمی زند. وی گفت که این ماده در یک سیلوی نگهداری مواد آلی از فاضلاب رخ داده است قبل از اینکه “برای بازیافت به عنوان یک تهویه کننده آلی خاک”. وی گفت که هیچ نگرانی در مورد ایمنی عمومی در حال انجام نیست.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت “قلب ما با قربانیان فاجعه آونموث و خانواده های آنها بیرون می رود”.

وی در توئیتر گفت: “از اینکه فهمیدم چهار نفر در انفجار آثار آب در آونموث جان خود را از دست داده اند بسیار ناراحت است.”

پرسنل خدمات اورژانس در صحنه انفجار که منجر به کشته شدن سه کارمند Wessex Water و یک پیمانکار در کارخانه نزدیک بریستول ، حدود 195 کیلومتری غرب لندن شد ، صحبت می کنند. (بن بیرچال / پنسیلوانیا از طریق آسوشیتدپرس)

A ‘boom and echo’

کالین اسکلت ، مدیر اجرایی شرکت Wessex Water گفت که او از این حادثه “ویران شده” است و این شرکت در تلاش است تا بفهمد چه اتفاقی افتاده و چرا.

شان نولان ، که شاهد پیامدهای انفجار بود ، گفت که او “رونق و انعکاس” را شنیده است ، اما معتقد است که این برخورد یک وسیله نقلیه بوده است.

آتش نشانی و خدمات نجات آون در ساعت 11:22 صبح به وقت محلی از حادثه “بسیار چالش برانگیز” در منطقه صنعتی آونموث واقع در نزدیکی بریستول ، حدود 195 کیلومتری غرب لندن مطلع شد. شش ماشین آتش نشانی و سگ های نجات به زودی در محل حاضر شدند.

لوک گازارد از خدمات آتش نشانی و خدمات امداد و نجات آون گفت: “خوشبختانه ایستگاه آتش نشانی محلی ما از اینجا خیلی دور نیست ، بنابراین ما خدمه بسیار سریعی در آن حضور داشتیم و آنها توانستند عنصر آگاهی از موقعیت را به دست آورند.