CDC توصیه قرنطینه را برای ایالات متحده کوتاه می کند و این باعث ایجاد سوال در کانادا می شود

زمان قرنطینه توصیه شده برای تماس نزدیک با یک مورد مثبت COVID-19 تا یک هفته در ایالات متحده کاهش می یابد ، اما در حالی که برخی از کارشناسان بهداشت کانادا می گویند یک رویکرد مشابه می تواند در اینجا مفید باشد ، دیگران مطمئن نیستند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) مستقر در ایالات متحده چهارشنبه اعلام کرد که مدت زمان توصیه شده قرنطینه را پس از قرار گرفتن در معرض از 14 روز به 10 – یا هفت روز با نتیجه آزمایش منفی کاهش داده است.

بهداشت کانادا هنوز از چهارشنبه یک دوره قرنطینه 14 روزه را توصیه می کرد ، اما دکتر زین چاگلا ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه مک مستر در همیلتون ، گفت که کاهش این زمان به نصف مفید خواهد بود.

وی گفت: “این امر به دلیل ایجاد انگیزه در مردم برای قرنطینه پس از مواجهه بسیار مهم خواهد بود.”

“و چیزهای مختلفی وجود دارد که می تواند از نظر تئوریک باز شود – بازگشت کارکنان مراقبت های بهداشتی به محل کار ، بازگشت بچه ها به مدرسه – راه های زیادی که این می تواند بار مواجهه بالقوه در جامعه را کاهش دهد.”

CDC قبلاً گفته بود كه دوره انكوباسيون ويروس كرونا كه باعث COVID-19 مي شود مي تواند تا 14 روز ادامه داشته باشد ، اما اين سازمان اكنون گفته است كه بيشتر افراد عفوني مي شوند و علائم آنها بين چهار تا پنج روز پس از قرار گرفتن در معرض بيماري است.

چاگلا می گوید که پنجره 14 روزه احتمالاً از داده های SARS الهام گرفته شده است ، جایی که دوره جوجه کشی طولانی تر بود.

در حالی که گاهی از انزوا و قرنطینه به جای یکدیگر استفاده می شود ، Chagla می گوید که تفاوت در اصطلاحات وجود دارد. جداسازی برای کسانی است که آزمایش مثبت داده اند ، در حالی که قرنطینه برای افرادی است که ممکن است در واقع ویروس داشته باشند یا نداشته باشند ، مانند تماس نزدیک موارد مثبت یا افرادی که به کانادا سفر می کنند. توصیه های جداسازی برای موارد مثبت متفاوت است ، اما به طور معمول 10 روز پس از شروع علائم است.

دوره معمولی عفونت

اشلی تویت ، متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه تورنتو ، می گوید که تغییر در هدایت قرنطینه بیانگر درک ما از COVID-19 است.

“اگر در معرض خطر باشید ، چند روز طول می کشد تا شما عفونی شوید ، بنابراین [seven to 10 days] تویت گفت: “باید به اندازه کافی برای تشخیص اینکه آیا به ویروس مبتلا شده اید یا خیر.” “البته این فرض می کند که تجربه شما بازتاب دهنده روند معمول عفونت است.”

کلید راهنمای جدید CDC برای Tuite داشتن گزینه پایان دادن به قرنطینه در هفت روز با نتیجه آزمایش منفی است. وی گمان می کند که این کار برای جلوگیری از زود گذراندن دوره قرنطینه برای افرادی که ویروس دارند اما علائمی ندارند متوقف می شود.

تویت گفت ، آزمایش مثبت در روز 7 به این معنی است که فرد باید به انزوا ادامه دهد ، در حالی که نتیجه منفی به این معنی است که آنها می توانند قرنطینه را با خیال راحت پایان دهند ، زیرا می دانند زمان کافی از قرار گرفتن در معرض خطر فرض نمی کنند که هنوز بیمار نخواهند شد.

آزمایش چالش های ظرفیت

دکتر دون شپارد ، بنیانگذار و مدیر طرح بین رشته ای مک گیل در زمینه عفونت و ایمنی (MI4) ، می گوید که طرح CDC از نظر علمی منطقی است ، اما در آزمایش هر تماس COVID در کانادا که می خواستند قرنطینه خود را پایان دهند ، موارد لجستیکی وجود دارد. روز 7

وی گفت: “انجام این کار غیرممکن است.” “یا 14 روز انزوای مناسب است ، یا هفت روز با یک تست منفی ، و در حال حاضر سیستم ما نمی تواند هفت روز به علاوه آزمایش را برای عموم مردم ارائه دهد.”

تماشا کنید | آیا دوره انزوا 14 روزه می تواند کوتاهتر باشد؟ (در ساعت 01:18:45):

کانادایی ها سوالات خود را در مورد وخیم تر شدن بیماری همه گیر COVID-19 طی یک ویژه برنامه تعاملی دو ساعته با میزبانی Adrienne Arsenault و Andrew Chang به متخصصان ارائه دادند. 1:39:27

شپرد گفت ، ظرفیت آزمایش در شرایط خاص وجود دارد ، مانند كاركنان مراقبت های بهداشتی و سایر كارمندان خط مقدم كه برای بازگشت به كار خود به قرنطینه سریع تری احتیاج دارند. او هشدار داد ، با این حال ، شرکت در یک آزمون در روز 7 به معنای انزوا برای یک یا دو روز اضافی در انتظار نتیجه است.

قرنطینه همچنین برای کار کردن باید به تنهایی انجام شود ، هشدار داد که اگر خانواده شما هفت روز قبل از یک رویداد خانواده خود را جدا نگه دارید ، راهنمایی CDC به عنوان یک روزنه برای اجتماعات تعطیلات نیست.

پشتیبانی از قرنطینه برای افراد

وی از نمونه ای از نیروهای تازه نفس در ایالات متحده استفاده کرد که قبل از معرفی به اردوگاه به آنها گفته شد که 14 روز قرنطینه کنند. تعداد انگشت شماری از آزمایشات مثبت (0.9 درصد) در بدو ورود گرفتار شدند ، که نشان می دهد قرنطینه واقعی رعایت نشده است.

آن افراد تازه وارد به خانه اعزام شدند در حالی که بقیه تحت قرنطینه گروهی دیگری قرار گرفتند. وقتی دو هفته بعد دوباره آزمایش شد ، میزان مثبت به 1.3 درصد رسیده بود.

شپرد گفت: “چرا؟ زیرا افرادی در حال جوجه کشی بودند و مثبت شدند. و این افراد دیگران را در گروه های خود آلوده کردند.”

“بنابراین اگر انزوای سختگیرانه و یک نفره را انجام ندهید ، در واقع چرخه انتقال را نمی شکنید ، فقط آن را در گروه خود عبور می دهید.”

Tuite می گوید که بیشتر مفید بودن یک دوره کوتاه قرنطینه را نشان می دهد.

وی گفت: مادری با فرزندان خردسال ، یا شخصی که آپارتمان کوچکی با شخص دیگری در اختیار دارد ، قرنطینه را برای مدت طولانی تری دشوارتر می کند ، همچنین کسی که توانایی پرداخت دو هفته کامل کار را ندارد.

وی گفت: “واقعاً به داشتن وسیله ای برای انجام این کار برمی گردد.” “اگر درآمد ندارید می توانید دو هفته زنده بمانید؟ آیا می توانید در یک خانه چند نفره منزوی شوید؟

“ما باید پشتیبانی لازم را داشته باشیم تا افراد بتوانند قرنطینه کنند و این مسئله یک هفته یا 14 روز تغییر نمی کند. اما اگر مدت طولانی تری باشد چالش برانگیزتر می شود.”